دختران زن میانسالی که چهار سال قبل در خانه‌اش در شهرک غرب از سوی یک مرد ناشناس به طرز مرموزی کشته شده بود، دیروز در دادگاه حاضر شدند و خواستند، دیه مادرشان از صندوق بیت‌المال پرداخت شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۷۷

به گزارش جامجم، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار برگزار شد، دختران زن میانسال که تابستان سال 92 در خانهاش در شهرک غرب از سوی یک مرد ناشناس کشته و اموالش سرقت شده بود، یک به یک روبه روی قضات ایستادند و به تشریح ماجرا پرداختند.

دختر بزرگ قربانی که حالا 27 سال دارد به قضات دادگاه گفت: من آن زمان در یکی از شهرهای شمالی کشور دانشجو بودم. چند روزی بود به تهران آمده بودم تا در اسبابکشی به مادرم کمک کنم. دو خواهر دیگرم هم آن شب در خانه حضور نداشتند. مادرم حدود ساعت 9 شب از خانه بیرون رفت و چند کارتن خالی خرید تا وسایل آشپزخانه را در آن جاساز کند. به خاطر این که خسته بودم به اتاق خواب رفتم و در اتاق را قفل کردم، اما نیمهشب متوجه شدم یک نفر بشدت به در میکوبد. وقتی در را بازکردم در تاریکی شب با یک مرد جوان روبهرو شدم.

وی ادامه داد: همه جا تاریک بود. مرد جوان به رویم چاقو کشید و مرا تهدید به مرگ کرد.او از من خواست کلید گاوصندوق، سوئیچ پژو 206 مادرم و رمز کارت عابر بانک مادرم را به او بدهم. مرد ناشناس همچنین شروع به بدگویی از مادرم کرد. گمان میکنم او مادرم را از قبل میشناخت. من از ترسم همه کلیدها را به او دادم. آنقدر ترسیده بودم که حتی متوجه نشدم چاقوی مرد جوان باعث جراحتم شده و مرا زخمی کرده است. او سپس دست و پایم را با شال بست و خانه را ترک کرد. همان موقع صدای روشنشدن ماشین را از داخل پارکینگ شنیدم. دستهایم را باز کردم و خودم را به مادرم که در اتاق دیگر بود رساندم.

دختر جوان گفت: مادرم روی تخت افتاده بود. من شروع به حرف زدن با او کردم اما جوابم را نداد. فکر کردم بیهوش شده به همین خاطر با اورژانس و خالهام تماس گرفتم و از آنها کمک خواستم. من حتی آثار خون روی دیوارهای اتاق را ندیده و متوجه زخمی شدن مادرم نشده بودم. دقایقی بعد خاله و شوهرخالهام به خانه مان آمدند و مرا به بیمارستان بردند. یک روز بعد متوجه شدم مادرم در این ماجرا کشته شده است. من بعد از ترخیص از بیمارستان به عنوان مظنون بازداشت شدم. حتی شش ماه در بازداشتگاه بودم تا این که تبرئه شدم، اما هنوز با گذشت بیش از چهار سال از این ماجرا، هیچ سرنخی از قاتل مادرم به دست نیامده است. من و خواهرانم چون پدرمان سالها پیش فوت کرد، تقاضا داریم دیه مادرمان از بیتالمال به ما پرداخت شود. اما میخواهیم پرونده در دادسرا باز باشد تا اگر قاتل شناسایی شد به جرم وی رسیدگی شود. ما برای قاتل مادرمان قصاص میخواهیم.

دو دختر دیگر قربانی نیزگفتند اگر قاتل مادرمان شناسایی شود برای او قصاص میخواهیم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها