یک عکس، یک متن

بازیگر طنز، مادر شد

فلامک جنیدی، بازیگر آثار کمدی که در بیشتر آثار مهران مدیری بازی کرده است با انتشار عکسی در اینستاگرامش از تولد دوقلوهایش خبر داد. جنیدی که مدتی است در خارج از کشور زندگی می‌کند و گاهی برای بازیگری به ایران می‌آید، حالا مادر شده و از دوقلوهایش با نام «پاره‌های تنم» یاد می‌کند. جنیدی بازیگری را با «جنگ 77» شروع کرد و در آثاری مانند ببخشید، شما این چند نفر، چراغ جادو، جایزه بزرگ، بدون شرح، چارخونه، مرد هزار چهره، شوخی کردم، درحاشیه، عطسه، قهوه تلخ و ... ایفای نقش کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۱۵

موتورسوار، فیلمها را عصبانی کرد

در پارک ملی «خائو یای» تایلند، موتور سوار عبوری از میان پارک مورد خشم خانواده فیلها قرار گرفت.

به گزارش فردا نیوز، فیلهای خشمگین از
سرو صدای موتور گازی، مرد را وادار به پیاده شدن کردند و با نعرههای بلند او را به سوی جنگل فراری دادند.

اما این فیلها در نهایت برخلاف دفعات قبل که موتورسیکلت موتورسواران را له میکردند، این بار به موتورسوار رحم کرده و نکته جالب دیگر تشکر موتورسوار از این خانواده (محترم) است.

پارک ملی خائو یای، سومین پارک ملی بزرگ تایلند با 300 کیلومترمربع است و شامل 3000 گونه مختلف گیاهی،320 گونه پرنده و 66 گونه مختلف پستانداران مانند خرس سیاه آسیایی، فیل آسیایی، گیبون، ماکاک، گاو میش هندی و... است.

زندگی معمولی عروس ملکه

چند روزی اســـــت عکسهایی در فضای مجازی منتشر شده که یک شهروند انگلیسی با تلفن همراهش از دوشس کمبریج گرفته است.

به گزارش توریسم آنلاین، «کیت میدلتون» عروس ملکه الیزابت که آخر این ماه فرزند سومش را در بریتانیا به دنیا میآورد، به تنهایی در یک فروشگاه زنجیرهای خرید میکند و خیلی عادی و راحت و بدون کمک کسی در خودرو جای میدهد و حتی با رهگذران خوش و بش هم میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها