حراج آثار هنری، صرفا ابزاری برای رونق اقتصاد هنر نیست؛ این اتفاق به تداوم حیات آثار هنری منجر می‌شود و آنها را در چرخه‌ای قرار می‌دهد که حتی پس از مرگ هنرمند نیز به زندگی ادامه دهند. احتمالا با همین دیدگاه است که موزه طراحی، نخستین حراج طراحی معاصر را با عنوان «چکش و طراحی» و با ارائه آثاری از 60 هنرمند برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۱۲

در این رویداد آثاری از 60 هنرمند معاصر همچون هانیبال الخاص، حسین محجوبی، مسعود عربشاهی، بهرام دبیری، مانی پتگر، نیکزاد نجومی، احمد نصرالهی، احمد وکیلی، حسینعلی ذابحی، مهدی حسینی، فرهاد گاوزن، کریم نصر، علی ندایی و... به نمایش درخواهد آمد و به بالاترین قیمت فروخته خواهد شد. فارس خبر داده که این رویداد همچنین در کنار آثار پیشکسوتان طراحی، آثار طراحان جوان را نیز به نمایش میگذارد و به گفته فرهاد گاوزن، موسس موزه طراحی این رویداد به طراحی و طراحانی اختصاص دارد که قدرت آثارشان به اقتصاد حوزه تجسمی رونق میدهد. نمایشگاه چکش و طراحی که روز افتتاحیه آن همراه با حراج آثار خواهد بود، آثاری در ابعاد متوسط و کوچک از هنرمندان ارائه خواهد کرد.

این رویداد روز جمعه، 18 اسفندماه از ساعت 16 تا 22 در موزه طراحی برگزار میشود و نمایشگاه آثار تا 20 فروردین 97 ادامه خواهد داشت.

موزه طراحی ایران، آبان امسال به همت فرهاد گاوزن و مجموعه «خانه طراحی» گشایش یافته و در خیابان انقلاب، نرسیده به میدان فردوسی، خیابان موسوی، کوچه محمدپور، پلاک 9 واقع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها