یک عکس، یک متن

ژست جالب رقیب پوتین

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه از شبکه یک این کشور پخش شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۱۶

به گزارش فرارو، هشت نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری روسیه ثبتنام کردند که ولادیمیر پوتین هم جزو آنهاست.هر چند در این مناظره پوتین حضور نداشت.

کسینیا سوبشاک، تنها نامزد زن در انتخابات ریاست جمهوری روسیه با سه نفر دیگر از رقبایش در این برنامه به مناظره پرداخت. سوبچاک که از مجریان تلویزیونی سرشناس روسیه است، خود را نماینده کسانی معرفی میکند که از وضعیت سیاسی کنونی ناراضی هستند اما او شخصا از ولادیمیر پوتین، رئیسجمهور روسیه انتقاد نکرده است.چند روز پیش در یک مناظره سوبچاک روی رقیب آب پاشید. در جریان این مناظره ولادیمیر زیرنوفسکی بارها صحبتهای کسینیا سوبشاک، رقیب انتخاباتیاش را قطع کرد و به او اجازه سخن گفتن نداد. جدال میان دو نامزد جایی بالا گرفت که زیرنوفسکی رقیب خود را احمق و بیمغز خواند و خانم سوبشاک خشمگین شد و آب لیوان را به سمتش پاشید.

بازگشت مادر معروف به دنیای ورزش

سره نا ویلیامز، بانوی اسطورهای دنیای تنیس که از لحاظ فتح گرند اسلم در دنیا بیرقیب است پس از شش ماه از تولد فرزندش به رقابتهای انفرادی بازگشت.

به گزارش جامجم آنلاین، ویلیامز که دختری شش ماهه دارد از زمان تولد فرزندش در هیچ مسابقه انفرادی به میدان نرفته بود و فقط یک ماه پیش همراه خواهرش ونوس در رقابتهای دوبل فد کاپ شرکت کرد که تیم دو نفره آنها مقابل هلند باخت.

او در رقابتهای انفرادی نیویورک در نخستین مسابقه خود به پیروزی رسید اما در دومین مسابقه خود به حریفی از چین باخت.

ویلیامز شروعی دوباره در رقابتهای انفرادی داشت. او حالا آماده میشود تا دوباره کم کم به بانوی شماره یک دنیای تنیس تبدیل شود.

چهره واقعی حضرت مسیح(ع) چگونه بود؟

تصویری که از حضرت عیسی(ع) در کلیساها رسم میشود و در مقیاسی وسیع در جهان منتشر شده است، تصویر مردی سفیدپوست، بلندقد، با موهای قهوهای و حتی دارای چشمان روشن است که ردایی بلند به تن دارد. یکی از مشهورترین این تصاویر در نقاشی «شام آخر» اثر لئوناردو داوینچی دیده میشود.

به گزارش افکار نیوز، اما جوآن تیلور (Joan Taylor)، استاد دانشکده مطالعات مذهبی کالج لندن در انگلستان، تصویر کاملا متفاوتی از حضرت مسیح (ع) را در کتاب خود ارائه کرده است. او در کتاب «چهره عیسی چگونه بود؟» (What Did Jesus Look Like) که در اوایل ماه جاری منتشر شد، با توجه به منابع و متون تاریخی به توصیف چهره واقعی عیسی مسیح(ع) پرداخته است. تیلور، هدف از نوشتن این کتاب را ارائه واقعیتهای مذهبی براساس متون و یافتههای تاریخی عنوان کرده است.

این پژوهشگر معتقد است که عیسی مسیح(ع) برخلاف آنچه تصور میشود و آنچه تاکنون نقاشان به تصویر کشیدهاند، مردی کوتاهقد با ارتفاع 67/1 متر بوده است. تیلور به بقایای اسکلتی بهدستآمده از انسانهایی که در منطقه یهودیه (Judea) زندگی میکردند، استناد کرده است. یهودیه، نام بخشهایی از سرزمین فلسطین و مناطقی از مصر در دوران زندگی حضرت عیسی(ع) است. مردمی که در این مناطق زندگی میکردند، دارای چشمانی قهوهای، موهایی سیاه و پوستی زیتونیرنگ بودهاند؛ درحالیکه تصاویر کشیده شده از عیسی(ع) از ویژگیهای چهره اروپاییان برخوردار است. متون تاریخی، پرتره و عکسهای باقیمانده از عیسی مسیح(ع) حکایت از آن دارد که او موها و ریش خود را به دلایل بهداشتی همواره کوتاه نگه میداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها