بحران بی‌خانمان‌ها در ساحل غربی آمریکا این روزها شدت یافته است.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۸۶

به گزارش فردانیوز، افزایش هزینههای مسکن، نرخ اشتغال پایین و اقتصاد متلاطم برخی از عوامل این وضعیت هستند. دولت با ایجاد گرمخانههایی تلاش میکند از آنها حمایت کند. اما تعداد زیاد بیخانمانهایی که به این ساحل آمدهاند آنقدر زیاد است که برخی آنها شب را در خیابان سپری میکنند و تعدادی از آنها که وضعیت بهتری دارند در پارکهای این ساحل چادر زدهاند.

قبرستان ستارههای دریایی

پس از توفان «اما» دهها هزار ستاره دریایی مرده در سواحل انگلیس ظاهر شدهاند.

به گزارش مهر، دهها هزار ستاره دریایی مرده به طور ناگهانی در سواحل انگلیس ظاهر شدهاند. به گفته کارشناسان دلیل این امر توفان اماست که چندی پیش این کشور را در نوردید.

لارا مایکلکم یکی از فعالان محیط زیست است که ازمنظره تجمع ستارگان دریایی مرده در ساحل رامسگیت عکس گرفته است. او در این باره میگوید: منظره عجیبی بود. جسد هزاران ستاره و موجودات دریایی دیگر ازجمله مرغهای دریایی در ساحل جمع شده بود.

مسابقه ماراتن زنان عربستان

زنان عربستان برای نخستین بار در مسابقه دوی ماراتن شرکت کردند و به رقابت پرداختند.

به گزارش ایلنا، زنان عربستانی برای نخستین بار در مسابقه دوی ماراتن که با همکاری بیمارستان الموسی، سازمان ورزش و شهرداری احسا با شعار «احسا میدود» برگزار شد، به رقابت پرداختند.

این مسابقه با حضور شمار زیادی از علاقهمندان اعم از جوانان، سالمندان و ورزشکاران حرفهای و غیرحرفهای زن و مرد برگزار شد.زنان برای شرکت در این مسابقه ملزم به رعایت حجاب بودند.

در بخش زنان مزنه النصار در ماراتن سه کیلومتر با پشت سرگذاشتن 1500 دونده دیگر از کشورهای مختلف نفر اول شد.

محمد الدوسری نیز در رده سنی سالمندان و حسین جمعان نیز در رده حرفهای مقام نخست را از آن خود کردند.

جولان افسران زن ترکیه در سوریه

افسران زن نیروهای مسلح ترکیه نقش مهم و کلیدی در یگانهای پشتیبانی عملیاتی که ترکها آن را «شاخه زیتون» مینامند، در عفرین ایفا میکنند.

به گزارش تابناک، سروان توپخانه دیلک آیگون یکی از زنان عضو ارتش ترکیه است که از آغاز عملیات شاخه زیتون در پایگاه پشتیبانی مرزی که به منظور حمایت از یگانهای فرماندهی و زرهی ارتش مستقر شدهاند، حضور دارد.

سروان آیگون در این خصوص گفت: توان انهدام مواضع از مسافت 40 کیلومتری را داریم و توپهای خودکششی هویتزر فیرتینا به دلیل قابلیتهای حرکتی و شلیکهای دقیق نیروی پشتیبانی بسیار مهمی در جریان مبارزه با تروریسم به شمار میرود.

ستوان جرن اوزچیلک که در بخش تعمیر و نگهداری تجهیزات عملیاتی مشغول به خدمت است نیز در این رابطه گفت: حضور در عملیات مایه افتخار من است، عشق به وطن میراثی است که از زنان مبارز وطنمان برای ما به جامانده است.

ستوان چیغدم یوکسل و ستوان گلرو گیزم آتابی دو نفر دیگر از افسران زن ارتش ترکیهاند که در بخش پشتیبانی از نیروهای عملیات شاخه زیتون در منطقه خدمت میکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها