بارسا و اتلتیکو در نوکمپ تکلیف قهرمانی لالیگا را مشخص می‌کنند

هیجان در نقطه جوش

دیگو سیمئونه از چندوقت پیش می‌دانست که بازی برگشت مقابل بارسا در نوکمپ می‌تواند پازل قهرمانی این فصل لالیگا را تا حدود زیادی حل کند. بنابراین او و شاگردانش تلاش کردند تا قبل از رسیدن به این بازی امتیاز خود را با شاگردان والورده به حداقل برسانند. بازی‌های هفته 26 لالیگا این فرصت را در اختیار اتلتیکو مادرید قرار داد. این تیم در خانه توانست لگانس را با چهار گل شکست دهد و بارسا نیز در همان روز در خانه لاس‌پالماس و با تصمیمات و اشتباهات عجیب داوری به تساوی یک بر یک رسید تا بعد از مدت‌ها در فصل جاری اختلاف امتیاز تیم اول و دوم به پنج برسد.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۱۰

بارسا از ابتدای فصل تاکنون متحمل شکست نشده و بر همین اساس والورده برای حفظ این رکورد تا پایان لیگ،امشب تیمش را با قدرتمندترین ترکیب به زمین میفرستد. تنها نقطه ابهام در مورد بارسا مربوط به میانه این تیم است و والورده باید از بین اینیستا، کوتینیو و عثمان دمبله دو نفر را انتخاب کرده تا در کنار بوسکتس و راکیتیچ بازی کنند. اگر اینیستا از ابتدا بازی کند، به احتمال زیاد کوتینیو نیز در ترکیب خواهد بود اما باید این مساله را در نظر داشت که حضور در سمت چپ، پست مورد علاقه این هافبک برزیلی است. با توجه به اینکه اعلام شد سمدو از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و پنج هفته دور از میادین خواهد بود، سرخیو روبرتو به عنوان دفاع راست به میدان میرود. جوردی آلبا هم پس از گذراندن یک جلسه محرومیت بار دیگر به ترکیب برگشته و در دفاع چپ بازی میکند. جرارد پیکه و ساموئل اومتیتی نیز مدافعان میانی در تیم والورده برای این بازی محسوب میشوند.

در طرف مقابل شاگردان سیمئونه در فصل جاری لالیگا تنها یک بار شکست خورده و در حالی پا به این مسابقه میگذارند که در دو بازی گذشته خود 9 گل به ثمر رساندهاند. ستاره این تیم بدون شک آنتوان گریزمان است که در همین دو بازی گذشته هفت گل به ثمر رسانده و همکاری بسیار خوبی هم با دیگو کاستا پیدا کرده است. تنها نقطه ابهام در مورد ترکیب روخی بلانکو، لوکاس هرناندز و استفان ساویچ، مدافعان این تیم هستند.

آنچه طرفداران بارسا را امیدوار به پیروزی تیمشان مقابل اتلتیکو کرده، کارنامه درخشان مقابل این تیم است. بارسلونا در 15 بازی گذشته خود مقابل اتلتیکو هرگز شکست نخورده و 11 پیروزی و چهار تساوی به دست آورده است. از سوی دیگر بارساییها میتوانند در این بازی دلخوش به گلزنی اعجوبه آرژانتینی خود باشند، زیرا مسی تاکنون در رقابتهای مختلف 27 گل وارد دروازه اتلتیکو کرده و بعد از سویا با زدن
29 گل، این تیم بیشترین گل را از این بازیکن دریافت کرده است. در طرف مقابل شاگردان سیمئونه نیز با این آمار وارد بازی میشوند که در 24 بازی گذشته خود در خارج از خانه فقط یک بار شکست خورده و آن هم به بازی مقابل اسپانیول در ماه دسامبر سال گذشته میلادی باز میگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها