بن‌بست در مذاکرات حقیقی و سیریوس سوئد

گلر تیم ملی، همچنان بدون تیم

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی که البته در اردوهای اخیر ایران حضور نداشته، همچنان بدون تیم است و نتوانسته با باشگاه جدیدی قرارداد امضا کند. اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی که نیم فصل بیرون بود توانست تیم جدیدی پیدا کند، ولی حقیقی تا این لحظه نتوانسته است. این بازیکن قصدی برای حضور در لیگ برتر ایران ندارد.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۶۹

حقیقی از چند باشگاه پیشنهاد داشته و دارد؛ ولی تصمیم گرفته در خارج از ایران بازی کند. این بازیکن مدتی هم در تمرینات سایپا حضور داشت و با دروازهبانهای این تیم کار کرد تا بتواند در آمادگی باشد. حقیقی در ماه گذشته تلاش زیادی کرد تا به باشگاه جدیدی نقل مکان کند. مدیر برنامه جوان او هم در اروپا دنبال تیمهای زیادی گشت و در نهایت به این نتیجه رسیدند که بهتر است حقیقی دوباره به لیگ سوئد بازگردد و برای یکی از تیمهای این کشور بازی کند.

آخرین مذاکرات علیرضا با باشگاه سیریوس بود که نتوانست به این تیم ملحق شود. آن باشگاه ابتدا گلر اول خود را به یک تیم انگلیسی داد. در جریان مذاکرات همه چیز عوض شد. باشگاه انگلیسی به سیریوس اعلام کرد میتوانند تا تابستان آینده گلر خود را حفظ کنند و در آن زمان او را به لیگ برتر بفرستند. به این ترتیب معامله حقیقی هم با باشگاه سوئدی به هم خورد. او اکنون بدون تیم مانده است. سامان قدوس هم از جمله بازیکنان ایرانی است که در سوئد بازی میکند و با وجود داشتن پیشنهادهای زیاد، تمرکز خود را روی تمرینات استرشوندز گذاشت و همه شاهد درخشش او مقابل آرسنال بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها