خبرچین/ مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

به وقت دلار 5000 تومانی!

بازی تاج و تخت دلار همچنان ادامه دارد و امروز صرافی‌ها منتظرند ببینند آیا می‌توانند رکورد 5000تومانی شدن دلار را ثبت کنند یا این‌که چنانکه مدیران دولتی وعده داده‌اند، دلار قرار است پایین بیاید. البته وعده‌های دولتی درباره کاهش نرخ دلار درحالیست که امروز قرار است مجلس از وزیر اقتصاد درباره اوضاع نابسامان ارز سوال کند و رئیس کمیسیون اقتصادی خانه ملت هم گفته این کمیسیون می‌خواهد طرح سوال از رئیس‌جمهور در این رابطه را بررسی کند.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۶۴

در همین اوضاع و احوالی که همه نگران دلار و تبعاتش هستند، رئیس‌جمهور اما دوباره از رفراندوم گفته و پیش‌بینی کرده که اگر رفراندوم شود، جمهوری اسلامی چقدر رای می‌آورد. خب حالا که همه علاقه‌مند شده‌اند به صدای مردم گوش دهند و رای مردم را در نظر بگیرند، خوب است یک رفراندومی، چیزی درباره وضعیت رهاشدن دلار برگزار شود، ببینیم از نظر مردم، مقصر این گرانی ارز، دلالان هستند یا سیاست‌های پولی دولت.

همان‌طور که دیروز درگیر یک میلیون و 600 هزار تومانی شدن قیمت سکه بودیم، یک خبر خوب هم رسید و گفته شد که قرار است قیمت مسکن در سال 97 پایین بیاید. کارشناسان گفته‌اند که موج خرید خانه با وام‌های خانه اولی تمام شده و با توجه به آپارتمان‌های خالی در شهرهای بزرگ، مسکن سال دیگر حدودا 20درصد کاهش قیمت خواهد داشت. در این دوره و زمانه‌ای که خبر خوب از اقتصاد چندان درنمی‌آید، همین وعده ارزانی خانه، حتی اگر محقق نشود هم خودش لنگه کفشی است در بیابان!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها