مینی‌ســریال اجتماعـــی سه‌شنبه شب که به سفارش سیما فیلم و تهیه‌کنندگی مهدی عبادی و کارگردانی صادق پروین آشتیانی مراحل تولید را سپری می‌کند، قرار است در هفته پایانی امسال در شش قسمت روی آنتن برود.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۱۲

به گزارش روابط عمومی سریال، در این اثر علیرضا جلالی‌تبار، رز رضوی، مهران رنجبر، افسانه ناصری، سیروس کهوری‌نژاد، علیرضا جعفری، بهروز قادری، ایمان صفا با هنرمندی بهزاد فراهانی، آشا محرابی و محمد فیلی بازی می‌کنند. در خلاصه داستان این سریال آمده است: بابک بعد از 23 سال زندگی در خارج از کشور به ایران بازمی‌گردد، اما همان شب اول ورودش، با تهدیداتی مواجه می‌شود که گویا برای تلافی از او طراحی شده‌اند؛ اتفاقاتی که ظاهرا به دلیل رازی است که بابک سال‌ها آن را در دل خود نگه داشته و اصلا به خاطر آن ایران را ترک کرده است. این شرایط تا از هم پاشیده شدن خانواده بابک پیش می‌رود... .

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: مجری طرح: مؤسسه هورشید فیلم، ناظر کیفی: داریوش مختاری، مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، طراح چهره‌پردازی: آرمین اسماعیلی، مدیرصدابرداری: محمد مرتضایی، طراح صحنه: قاسم مربی، طراح لباس: مهسا زارع، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سعید غلامی، مدیر تدارکات: سعید اژدر، دستیار تهیه: سیدهادی شکرگذار، مدیر رسانه‌ای و عکاس: مهرزاد خلیقی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها