تیم فوتبال پیکان، پس از ناکامی در کسب پیروزی طی ده هفته گذشته، دیروز مقابل سیاه جامگان طعم برد را چشید تا پس از 102 روز یک 3 امتیاز کامل به اندوخته امتیازاتش بیفزاید.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۱۱

در این بازی کنت ایکه چوکو، مهاجم نیجریهای پیکان همه کار کرد. او یک پنالتی برای تیمش گرفت، گل دوم پیکانیها را زد و در ادامه با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. ده دقیقه بعد از ده نفره شدن پیکان شاگردان رضا عنایتی یکی از دو گل خورده را جبران کردند اما سرانجام طلسمی که ده هفته پیکان را از کسب پیروزی محروم کرده بود شکست و این تیم برنده از زمین بیرون آمد.

دیگر طلسمی که روز گذشته شکست شد طلسم نبردنهای تیم پارس جنوبی جم بود. شاگردان مهدی تارتار، که در نیمفصل نخست هفتههای زیادی را در صدر جدول سپری کردند، دیروز بعد از هفت بازی متوالی پیروز شد و با کسب این 3 امتیاز، خود را به جمع مدعیانی نایبقهرمانی اضافه کرد. پارس جنوبی نخستین برد خود در نیمفصل دوم را مقابل تیم بحرانزده این روزهای لیگ، یعنی پدیده مشهد در ورزشگاه ثامن به دست آورد. پدیده که هفته گذشته در مشهد مغلوب تراکتورسازی شده بود، برای سومین هفته متوالی طعم شکست را چشید تا خطر سقوط به دسته پائینتر را احساس کند.

در دیگر بازیهای دیروز دربی خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم سپاهان نیز با منصور ابراهیمزاده مقابل نفت تهران با تساوی بدون گل متوقف شد تا همچنان روی نوار ناکامی گام بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها