ویژه برنامه «به خاطرم بسپار»، به مناسبت پانزدهمین سالروز تاسیس شبکه رادیویی سلامت، امروز تقدیم مخاطبان فرهیخته این شبکه رادیویی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۳۲

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، هشتمین ایستگاه رادیویی ـ رادیو سلامت ـ با تکیه بر ذکر «یا من اسمه دواء و ذکره الشفاء» در 21 بهمن 1381 آغاز به کارکرد که 21بهمن امسال، رادیو سلامت 15 ساله میشود.

ویژهبرنامه به خاطرم بسپار، به همت برنامهسازان گروههای بهداشت و تندرستی، بهداشت روان و خانواده شبکه رادیویی سلامت به صورت زنده، از ساعت 9 تا 19 از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش میشود. پروفسور مجید سمیعی، دکتر قاضیزاده هاشمی وزیر بهداشت به همراه معاونانش، شنوندهها و کارشناسان رادیو سلامت، علیرضا شهاب و محمد علیزاده، دکتر صادقی بازیگر، دکتر صفرینژاد، دکتر شریفییزدی و... از جمله مهمانان این برنامه رادیویی در گروه بهداشت و تندرستی هستند.این برنامه از بخشهایی نظیر نمایش، گفتوگو با کارشناسان، ترانه و... تشکیل شده است.این ویژهبرنامه به تهیهکنندگی سیما غفاری، شهرام زینالعابدین، مرتضی میلانی در سه گروه برنامهساز رادیو سلامت با بخشهایی از قبیل گفتوگو با کارشناسان حوزه سلامت به همراه خانوادههایشان، مخاطبان و عوامل برنامهساز از ساعت 9 تا 19 از شبکه رادیویی سلامت پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها