مرد شیاد با فریب دختران و آزار آنها، از طعمه‌هایش اخاذی می‌کرد

شکار سیاه در تلگرام

مرد شیطان صفت که با معرفی خود به‌عنوان دانشجوی دکتری، دختران را در تلگرام شکار و از صحنه ارتباط با آنها فیلم می‌گرفت، هنگام فرار از کشور دستگیر شد. متهم برای منتشر نکردن فیلم، از طعمه‌هایش اخاذی می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۳۵

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی در پلیس فتای تهران بزرگ آغاز شد. شاکی در شکایت خود به ماموران گفت: چندی قبل در تلگرام با پسر جوانی به نام امیر آشنا شدم که خودش را دانشجوی دکتری یکی از دانشگاههای اروپایی معرفی کرد. ابتدا ارتباط مان بهصورت اینترنتی بود تا اینکه پس از مدتی با هم قرار ملاقات گذاشتیم. یک روز که به دیدن امیر رفته بودم، او مرا در پارکی مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از جدا شدن از امیر تصمیم گرفتم به این ارتباط پایان دهم. چند روز به تماسهایش پاسخ ندادم تا این که چند عکس و فیلم برایم ارسال کرد.

وی ادامه داد: بعد از دیدن فیلم و عکسها متوجه شدم او مخفیانه از صحنه آزار و اذیت من فیلم و عکس گرفته است. امیر تهدید کرد اگر به حسابش پول واریز نکنم، عکس و فیلمها را در گروههای تلگرامی و اینستاگرام پخش میکند. برای حفظ آبرویم به حسابش پول واریز کردم اما او دوباره پول خواست. طی چند مرحله پنج میلیون تومان به حسابش واریز کردم. دیگر از تهدیدهایش خسته شده و تصمیم گرفتم با مراجعه به پلیس فتا شکایت کنم.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند متهم علاوه بر شاکی، چند دختر دیگر را هم مورد آزار و اذیت قرار داده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در اینباره به جامجم گفت: این فرد بعد از دوستی به بهانه گشت و گذار، دختران و زنان جوان را به محلهای خلوت و تفرجگاهها دعوت و در فرصتی مناسب با تهدید و اجبار به آنها تعرض و از این اقدام نیز مخفیانه فیلم تهیه میکرد. او سپس با فیلم ضبط شده از قربانیان طلب پول میکرد و برخی شکات بناچار برای حفظ آبرو به خواستههای پلید او تن میدادند.

سرهنگ تورج کاظمی افزود: ادامه بررسیهای ماموران نشان داد، او دانشجوی دکتری نیست و با چرب زبانی طعمهها را فریب میداد و آنها را در دام سیاه خود گرفتار میکرد. ماموران در بررسیهای خود دریافتند، متهم پس از اقدامات مجرمانهاش قصد فرار از کشور را دارد که سریع راهی فرودگاه امام(ره) شده و او را قبل از سوار شدن به هواپیما دستگیر کردند.

وی به شهروندان و کاربران فضای مجازی هشدار داد: در استفاده از فضای مجازی الزامات و حریم شخصی را مدنظر داشته و آنچه را در فضای حقیقی در جهت صیانت از خود انجام میدهند در فضای مجازی نیز لحاظ کنند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در پایان از زنان و دخترانی که به این شیوه و شگرد مورد آزار و اذیت یا اخاذی قرار گرفتهاند خواست برای طرح شکایت و شناسایی متهم به پلیس فتا مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها