چرا علی علیپور در تفکرات کیروش جایی ندارد

جای خالی آقای گل در تیم ملی

علی علیپور در مسابقه‌ای نیست که گل نزند. فرقی هم برایش نمی‌کند، دربی باشد، حریف سپاهان باشد یا یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری، علیپور کار خودش را می‌کند و بس. او این روزها بشدت آماده است و اگر اتفاق خاصی نیفتد می‌تواند آقای گلی در لیگ برتر را به نام خودش سند بزند. با این حال آنچه که احتمالا این مهاجم جوان شمالی را آزار می‌دهد دعوت نشدن به تیم ملی است:
کد خبر: ۱۱۱۹۱۶۷

جایی که خیلیها بر این باورند که حق او است و اصلا برایشان قابل فهم نیست که چرا آقای گل فعلی فوتبال ایران به تیم ملی دعوت نمیشود؟او در بازی با سپاهان 2بار دروازه رقیب را باز کرد تا دوباره هواداران از خود بپرسند کجای کار ایراد دارد که علیپور در تفکرات کیروش جایی ندارد؟ در این بین میتواند چند دلیل را برای اینکه نام این بازیکن در فهرست تیم ملی قرار نمیگیرد را بیان کرد. اول به اختلاف کیروش و برانکو برمیگردد. به عقیده خیلیها اگر رابطه این دو مربی مثل سابق بود حالا علیپور هم در تیم ملی جایی برای خودش داشت. اما این فرضیه منتقدان رد میشود چراکه اگر کیروش بهدلیل مشکلات شخصی با برانکو نمیخواست بازیکنی را به تیم ملی دعوت کند، بیرانوند، امیری، سیدجلال و... پرسپولیسیها هم نباید به تیم ملی دعوت میشدند. البته منتقدان میگویند دقیقا از زمانی که این اختلافها سر باز کرد دیگر بازیکن جدیدی از پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشده است.

دومین دلیل لژیونر نشدن علی علیپور است. دیگر این را همه میدانند بازیکنانی که در لیگهایی غیر از ایران بازی کنند از شانس بیشتری برای دعوت به تیم ملی برخوردارند. نمونهاش کاوه رضایی. تا قبل از اینکه به لیگ بلژیک برود خبری از دعوت مستمر به اردوهای تیم ملی نبود اما حالا او شانس این را دارد که در جام جهانی به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین شود.

دلیل دیگر سلیقه شخصی کیروش است. درست است که او بارها گفته درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است، اما به عقیده بسیاری از کارشناسان او تیم خودش برای جام جهانی را بسته است و ترکیبش هم مشخص است. به همین دلیل دیگر دلیلی نمیبیند تا بازیکن جدیدی را به تیم ملی دعوت کند. سردار آزمون، گوچی، انصاریفرد، کاوه رضایی و البته مهدی طارمی مهاجمانی هستند که از نظر کیروش شرایط بهتری نسبت به علیپور برای بازی کردن در تیم ملی دارند. با این حال علیپور نباید ناامید باشد و در فاصله 4 ماه مانده به جام جهانی باید تلاش خودش را بیشتر کند تا شاید بتواند در یک جایی از این فوتبال دل کارلوس کیروش را ببرد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها