امیر‌رضا دلاوری که در روز برفی مهمان برنامه «حالاخورشید» بود، گفت فعالیت بازیگری را از سال 73 شروع کرده و تقریبا 22 سال است که بازی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۹۹

او که این‌روزها همزمان با پخش سریال «آنام» مشغول بازی در این سریال هم است درادامه با توضیح این‌که فیلمنامه بخش عمده موفقیت یک اثر را تشکیل می‌دهد گفت فیلمنامه این اثر یکی از بهترین آثاری است که در سال‌های اخیر خوانده است. او که این روزها در سریال مازیار میری در حال ایفای نقش است در پاسخ به این‌که تا چه حد از بازی در آثار تلویزیونی رضایت دارد گفت به خاطر موقعیت فعلی شکرگزار است و بیشتر از اتفاقات فضای مجازی و موضوعات آن اذیت می‌شود.

شوخی فقط شوخی است

امیر‌حسین رستمی در ابتدای برنامه «حالا خورشید» از رضا رشیدپور تعریف کرد و گفت او از آن دست مجریانی است که اجرایش تمام استاندارد لازم را دارد. رستمی در این برنامه از ساخته شدن فوق‌لیسانسه‌ها و بستن قراردادهای اولیه نوشتن فیلمنامه‌های آن خبر داد. او درباره سریال «لیسانسه‌ها» گفت اولین بار در تلویزیون مجموعه‌ای پخش شد که توانست با همه شوخی کند حتی با خود تلویزیون، آن هم از طریق فرمولی که بعد از بیان نقدی نسبت به جایی رو به دوربین عذرخواهی می‌شد. رستمی ادامه داد در این مورد نیاز به افزایش فرهنگ عمومی است که بدانیم شوخی فقط شوخی است برای این‌که حال خوبی پیدا کنیم. رستمی اعلام کرد که خود را مدیون تلویزیون می‌داند.

فوتبالیست خوش شانسی نبودم

در برنامه «دورهمی» پژمان جمشیدی در پاسخ به این‌که فوتبالیست بهتری است یا بازیگر بهتری، گفت فوتبالیست خوش شانسی نبوده است، اما فوتبالش را قبول دارد و این‌که در شرایط فعلی نمی‌تواند در مورد بازیگری‌اش نظری دهد. او که 40 ساله است اعلام کرد از نوروز 89 فوتبال را کنار گذاشته است. وی افزود می‌توانست تا 35 سالگی فوتبال بازی کند، اما یکی دو اشتباه در انتخاب تیم‌ها باعث شد تا پیشنهاد خوبی نداشته باشد. جمشیدی گفت تفریح همیشه دوران کودکی او فوتبال بود و فقط مدرسه می‌رفت تا فوتبال بازی می‌کند. صحبت از یک گل ملی او که شد یادی از گلی کرد که وقتی در پرسپولیس بود به سپاهان زد، اما در زمان زدن گل برق شبکه رفت و گل او پخش نشد.

حافظ، روح و روانم را تنظیم می‌کند

وقتی در برنامه «کتاب‌باز» سروش صحت از محمد معتمدی درباره حافظ پرسید پاسخ داد که به دلیل کارش با بیشتر مفاخر ادب ایران آشناست، اما به حافظ همیشه بیشتر تمایل داشته است، چرا که تاثیر عمیقی روی روح و روان و نگاه او به زندگی داشته است. معتمدی ادامه داده در بدترین حالات روحی اگر بوده یا زمان‌هایی که دچار ناامیدی شده است با خواندن حافظ به نوعی روح و روانش خوب و تنظیم شده است. او از مولانا، سعدی و عطار هم به عنوان افرادی که مورد پسند او هستند یاد کرد و در بخشی از برنامه گفت که با عده زیادی روبه‌رو شده که گفتند با شنیدن یکی از آهنگ‌های او مثلا سراغ خواندن حافظ و مولانا رفته‌اند. نکته جالب صحبت‌هایش جایی بود که گفت به شکل ناخودآگاه هر بیتی را ببیند به شکل آوازی می‌خواند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها