خبرچین/ مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

گل رز سفید بیاریم خدمتتون؟

در این هوای سرد تهران، همه سعی می‌کنند خوب خودشان را بپوشانند، اما در این میان عده دیگری هستند که بر بلندی می‌ایستند و پوشش خود را کم می‌کنند. می‌پرسید چرا؟ خب بعضی‌ها این طوری راحت‌ترند دیگر. جالب این که این مد جدید با استقبال رسانه‌های آن‌ور آبی روبه‌رو شده، اما در همان زمانی که آنها از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند، رویترز خبری منتشر کرده که براساس آن، کارکنان زن بی.‌بی.‌سی از تبعیض شکایت دارند. خلاصه آدم می‌ماند این دفاع از حقوق زن رسانه‌های غربی را باور کند یا هزار و یک فساد و آزار جنسی و تبعیض در این رسانه‌ها را.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۴۱

صحبت از زنان شد، در مسابقات «گرمی» امسال هم زنان خبرساز بودند. از تمسخر ترامپ از سوی رقیب انتخاباتی‌اش هیلاری کلینتون که علیه او کتاب خوانده بگیرید تا این‌که در طول مراسم بسیاری از شرکت‌کنندگان به نشانه حمایت از کارزار «تایمز آپ» با هدف مبارزه با خشونت و آزار جنسی، شاخه‌ای از گل رز سفید همراه داشتند. خلاصه شاید برای برخی که به‌دنبال کمپین‌های آن‌ور آبی برای خودنمایی در شبکه‌های اجتماعی هستند بد نباشد بدانند که راز و رمز این «گل رز سفید» چیست.

بازار حاشیه‌های خبری هم دیروز حسابی داغ بود. مثلا خبرنگاران در اعتراض به توهین‌های برخی اعضای شورای شهر پایتخت به اهالی رسانه، جلسه شورا را ترک کردند تا بار دیگر خاطره شورای شهر اول تهران و آن همه حواشی که داشت تکرار شود. از دیگر خبرهای جالب، معدوم شدن بیش از 21 میلیون قطعه مرغ است و دیگری هم مربوط می‌شود به بازداشت یکی از مدیران ارشد استان گیلان.

البته چون ما خیلی اهل حاشیه‌ها نیستیم، کاری به این خبرهای در حاشیه نداریم و داستان بعضی خبرها هم بماند برای بعد...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها