اتفاقی تلخ برای فرنگی‌کاران ایران در اردوی تیم ملی

ضربه فنی با مسمومیت!

اصل خبر این است که 30 فرنگی‌کار ایران که اردوی تدارکاتی خودشان را در ماهشهر برگزار کرده بودند به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان شدند! ماجرا از این قرار است که ملی‌پوشان فرنگی ایران برای این‌که آمادگی لازم برای حضور در جام تختی را داشته باشند از یک هفته قبل از آغاز این رقابت‌ها وارد اردو شدند، اما به دلیل کیفیت پایین غذای محل اسکان خودشان در ماهشهر و همچنین بیماری آنفلوآنزا راهی بیمارستان شدند و زیر سرم رفتند!
کد خبر: ۱۱۱۷۱۱۳

این اتفاق در حالی افتاده است که کادر اجرایی فدراسیون بلافاصله وارد عمل شد و مراتب را زیر نظر گرفت اما این اتفاق نوشدارویی بود برای سهرابهایی که دیگر مسموم شده بودند. البته نباید از کنار میزبانی خوب ماهشهریها از رقابتهای جام تختی براحتی عبور کرد. چرا که هم ورزشکاران خارجی و هم ورزشکاران داخلی از میزبانی رضایت داشتند و مشکل پیش آمده به یک هفته قبل از شروع رقابتها باز میگردد.

علی اشکانی، سرمربی تیم ملی در گفتوگو با جامجم میگوید: «چند کشتیگیر ما مثل افشین بیابانگرد، محمد نوربخش، فرشاد بلفکه و نجفی پیش از مسابقات به دلیل آلودگی و گرد و غبار هوای خوزستان متأسفانه دچارآنفلوآنزا شدند و کارشان به بیمارستان کشیده شد و چهار، پنج روز طول کشید تا بهبود پیدا کنند. همین موضوع نیز تا حدود زیادی باعث تحلیل نیروی بدنی آنها و عملکردشان در مسابقات شد.» اشکانی البته اشارهای به مسمومیت نکرد و در پاسخ به این سوال که چرا تمرینات در همان تهران پیگیری نشد، ادامه داد: «به هر حال این موضوع از قبل هماهنگ شده بود و نمیتوانستیم برنامه را تغییر دهیم.»

از اشکانی درباره میزبانی ماهشهریها سوال کردیم که او این واکنش را نشان داد: «تماشاگران خونگرم و دوستداشتنی خوزستان مثل همیشه با حضور پرشور در سالن و تشویقهای بیامان خود حامی تیم ملی بودند که جا دارد از همه آنها قدردانی کنم. هیات کشتی ماهشهر و بخصوص دبیر هیات، زحمات زیادی در طول اردو و مسابقات متحمل شدند و از همگی آنها تشکر میکنم. از نظر بنده چیزی کم نبود و امیدوارم این رویه ادامه داشته و شهرهای دیگر هم که پتانسیل بالایی دارند، بتوانند میزبان رویدادهای مهم اینچنینی باشند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها