یک عکس، یک متن

چتری برای اتومبیل

بتازگی چتری اتوماتیک برای خودرو ساخته شده که وسیله نقلیه را در برابر باد و باران و گرمای شدید حفظ می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۸۵

به گزارش مهر، این گجت که Lanmodo نام گرفته در حقیقت چادری برای خودرو به حساب میآید. هدف از طراحی آن حفاظت از خودرو در برابر دمای بالا، برف و باران است. گجت روی سقف خودرو قرار میگیرد و با فشار دکمهای روی کنترل از راه دور باز و بسته میشود. به گفته تولیدکننده، این چتر میتواند در برابر بادی با سرعت 30 مایل برثانیه مقاومت کند.

زندگی در قلب خلیج فارس

روستای تاریخی لافت، یکی از محبوبترین و جذاب ترین جاذبههای گردشگری جزیره قشم است. به گزارش مشرق، معماری خاص خانهها همراه بادگیرها، مساجد سفید تک مناره، قلعه نادری و قلعه پرتغالیها و چاههای تاریخی تلا از جاذبههای گردشگری این روستا هستند. ویژگیهای خاص فرهنگی، طبیعی و تاریخی، این روستا را از سایر نمونههای دیگر در ایران متمایز کرده است. استفاده از معماری کویری و بهکارگیری بادگیر در یک جزیره برخی از ویژگیهای این روستا ست.

مایون بیدار شد !

آتشفشان مایون در فیلیپین فعال و 40 هزار خانه روستایی تخلیه شده است. ارتفاع گدازههایی که از آتشفشان خارج میشود به 700 متر میرسد. به گزارش آسوشیتدپرس، روز پنجشنبه این آتشفشان، فورانی از گدازه های قرمز رنگ و انبوهی از خاکستر را به آسمان فرستاد. این رویداد خطرناک منجر به تخلیه
40 هزار خانه روستایی شده است. به گزارش انستیتو زلزله و آتشفشانشناسی فیلیپین، فوران گدازهها تا ارتفاع 700 متری دهانه آتشفشان Mount Mayon بالا میرود و شبها تا قبل از طلوع آفتاب انبوه خاکسترها تا ارتفاع سه کیلومتری در آسمان پراکنده میشود. هم اکنون منطقه خطر اطراف این آتشفشان هشت کیلومتر اعلام شده است.

لامبورگینی 13 میلیاردی در تهران

فروش لامبورگینی اونتادور SV رودستر 13 میلیارد تومانی با پلاک ملی در سایت خرید و فروش خودرو، نظرها را به خود جلب کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این نوع خودرو
با تیراژ تنها 500 دستگاه در سراسر دنیا، اولین سری از لامبورگینیهای روباز تاریخ است که به حروف SV ملقب میشود. شتابگیری از صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را تنها در 2/9 ثانیه میپیماید و سقف سرعت 350 کیلومتر بر ساعت را ثبت میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها