واکنش کاپیتان تیم ملی به تماس شفر

دژاگه: به استقلال نمی‌آیم

طی ماه‌های گذشته از لیگ‌هایی همچون یونان و انگلستان به عنوان مقصد اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران یاد می‌شد، اما در چند روز اخیر از لیگ برتر ایران و باشگاه استقلال نیز اسمی به میان آمد. آن‌طور که مدیران استقلال می‌گویند، سرمربی آلمانی این تیم به دنبال یک هافبک طراح است و در این میان برخی خبرها از تلاش شفر برای جذب دژاگه حکایت داشت. با این حال از روز گذشته خود مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند دژاگه به بازی در لیگ ایران علاقه ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۵۴۰۶

آنگونه که سایت رسمی باشگاه استقلال مدعی شده، مدیر برنامههای این بازیکن اعلام کرده، دژاگه برنامهای برای حضور در فوتبال ایران ندارد و کاپیتان تیم ملی با اینکه هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده، اما ترجیح میدهد در لیگ ایران نیز حاضر نشود. در همین حال، پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال نیز با تکذیب اخبار مربوط به اشکان دژاگه گفت: مدیر برنامههای این بازیکن به آبیهای پایتخت گفته این بازیکن به دنبال بازی در اروپاست و تمایلی به بازی در ایران ندارد.

در یک کلام دژاگه به استقلالیها گفت: نمیآیم!

توفیقی در پاسخ به این سوال که آیا ماجرای مطرح شده درباره اشکان دژاگه و این که میگویند باشگاه استقلال به دلیل خالکوبیهای این بازیکن مخالف حضورش در جمع آبیهای پایتخت بوده است،
اظهار کرد: این یک خبر کذب است.

در فهرستی که شفر به ما داد، نام دژاگه وجود نداشت. با این حال ما خودمان از ابتدای فصل و حتی نیمفصل از طریق مدیر برنامههای این بازیکن به دنبال او بودیم ولی آقای فاضلی، مدیر برنامه این بازیکن به ما اعلام کرده،اشکان دژاگه به دنبال بازی کردن در اروپاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها