بوی اختلاف در چارچوب دروازه آبی

رحمتی در آسیا هم فیکس است

برای هواداران عجیب است که چرا با وجود درخشش حسینی و عملکرد فوق‌العاده‌ای که در ترکیب استقلال داشته، وینفرد شفر تصمیم گرفته مهدی رحمتی را در ترکیب بگذارد. حسینی می‌توانست در حذفی مقابل صنعت هم بازی کند، ولی شفر اصرار داشت باید به رحمتی بازی دهد و برای آن‌که آماده باشد، باید در لیگ برتر هم به‌میدان برود! به این ترتیب او از دو هفته پیش از بازی صنعت به ترکیب فیکس استقلال رسید. رحمتی مقابل پدیده فیکس بود و پنجشنبه هم برابر پارس جنوبی در ترکیب قرار می‌گیرد. اما خبرهای بدتری هم برای حسینی به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۳۰

وینفرد شفر تصمیم گرفته سید مهدی رحمتی را در بازی لیگ قهرمانان هم فیکس بگذارد! البته بعضیها میگویند این خبری است برای خراب کردن روحیه سیدحسین حسینی. این بازیکن هنوز جوان است و روحیه حساسی دارد، به همین خاطر میگویند انتشار چنین خبری تنها برای آن است که روحیه این بازیکن را بدتر از گذشته کنند. به هر حال نیمکت نشینی او پس از رکوردی که در لیگ برتر زد، باعث شد تا روحیه این بازیکن خراب شود.

اولین واکنش به شایعه قهر رحمتی و حسینی

اشکان نامداری مربی دروازهبانهای استقلال در مورد دلیل قرار گرفتن مهدی رحمتی درون دروازه این تیم میگوید: «شفر از چند وقت پیش این تصمیم را گرفته بود. در اردوی کیش، صحبت کرده بود که مهدی در جام حذفی بازی کند و حسینی در لیگ. پس از اینکه به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردیم، این جام برای ما مهم شد. شفر تصمیم گرفت که مهدی از این بازی درون دروازه قرار بگیرد، چون مدتی بازی نکرده بود و نباید به یکباره مستقیما در بازی جام حذفی برابر صنعت نفت آبادان بازی میکرد. این بازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برای ما مهم است و مهدی باید شرایط بازی را داشته باشد.» او در واکنش به اینکه رحمتی و حسینی با هم صحبت نمیکنند و برخورد سردی دارند و قهر هستند، میگوید: «من مشکلی نمیبینم، هنر من این است که باید رابطهها را خوب کنم، رابطه رحمتی و حسینی خوب است. شاید حسینی برخی مواقع دوست نداشته باشد روی نیمکت بنشیند، رحمتی هم همینطور. من چیزی ندیدم که این دو با هم حرف نزنند. رحمتی و حسینی قبل از اینکه رقیب باشند، با هم رفاقت دارند. شاید دلخوریهایی داشته باشند، اما ارتباطی به هم ندارد.»

عبداللهی: باور نکنید

نصرا... عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال نیز در واکنش به موضوع قهر 2 دروازهبان استقلال گفت: این مساله گفته میشود، ولی آن را باور نکنید. مگر رحمتی در بازیهای قبل برای گرم کردن با حسینی وارد زمین نشد؟ حسینی هم آمده بود و مشکلی وجود نداشت. اینها شایعاتی است که ساخته میشود.

سرپرست تیم استقلال در خصوص تصمیم شفر برای بازی دادن رحمتی گفت: از مدتها پیش قرار بود رحمتی بازی کند و این تصمیم به یکباره گرفته نشد، کار مربی روی حساب و کتاب است و بی دلیل تصمیم نمیگیرد. حسین حسینی 2 کارته است و ممکن بود هر آن در طول بازیها اخطار بگیرد. بالاخره رحمتی باید بازی میکرد و همانطور که گفتم کار شفر روی برنامهریزی قبلی بود. شفر مربی باتجربهای است و اگر هر بازیکنی شرایط خوبی داشته باشد از او استفاده میکند. تعارف هم ندارد. از طرف دیگر او تصمیم داشت برای آمادگی رحمتی در دیدار جام حذفی از این بازیکن استفاده کند.

حسینی گرانتر از رحمتی

در شرایطی که گفته میشود رابطه حسین حسینی و مهدی رحمتی بعد از تصمیم شفر مبنی بر بازی دادن به رحمتی جلوی پدیده شکرآب شده، یک نکته جالب درباره این دو دروازه بان وجود دارد،اینکه حسینی از لحاظ مالی ارزشی به مراتب بالاتر از رحمتی دارد. سال 2013 قیمت حسینی در سایت ترانسفرمارکت50 هزار یورو اعلام شده بود و حالا همین سایت روی ستاره این روزهای استقلال800 هزار یورو قیمت گذاشته است. براساس اعداد و ارقام سایت ترانسفرمارکت ارزش حسینی در بازار نقل و انتقالات در طول چهار سال اخیر سیر صعودی بسیار خوبی داشته و با رشد 16 برابری همراه بوده است. با توجه به آخرین بهروزرسانی سایت ترانسفرمارکت، حالا حسینی سومین بازیکن گرانقیمت باشگاه استقلال به حساب میآید و بین بازیکنان شاغل در لیگ برتر هم در رتبه یازدهم قرار دارد. درحالی که حسینی در بازار نقل و انتقالات سیر صعودی قابلتوجهی را طی میکند، رقیب او یعنی سیدمهدی رحمتی در بازار نقل و انتقالات به شدت سیر نزولی را در پیش گرفته و حالا با قیمت 300 هزار یورویی جایی در بین 15 بازیکن گرانقیمت استقلال هم ندارد و درحالی که در سال 2015 در بین ده بازیکن گرانقیمت لیگ برتر قرار داشت، حالا در بین بازیکنان لیگ برتری در رتبه 140 قرار گرفته است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها