کامبیز دیرباز در برنامه حالا خورشید از اهمیت فراوان تلویزیون گفت و افزود برای انتخاب بازی در مجموعه تلویزیونی دقت بیشتری دارد و فکر می‌کند که در تلویزیون با 80 میلیون آدم و داور طرف است و از این بابت قاب تلویزیون برای او مهم است.
کد خبر: ۱۱۱۴۱۴۰

وقتی از انتخاب‌هایش بین مجموعه‌های تلویزیون پرسیده شد پاسخ داد بیشتر به طنزها تمایل دارد و پایتخت‌ها را دیده است و حتی پایتخت 3 را ضبط و تکرار آن را تماشا ‌کرده است. دیرباز همچنین با گلایه از غرق شدن برخی در فضای مجازی، گفت وقتی با موتورتردد می‌کنم دائم با افرادی روبه‌رو می‌شوم که حین رانندگی به موبایل نگاه می‌کنند و من تکلیفم با ماشین و راننده‌ای که نمی‌دانم قرار است چه حرکتی انجام دهد، معلوم نیست.

اهمیت سعدی

شهاب مرادی در برنامه کتاب باز از تمایل فراوانش به سعدی و گلستان سخن گفت و از اهمیت آن برای مطالعه گفت و این‌که سعدی ترازی ایجاد کرده است. وی افزود حتی به شاگردانش پیشنهاد داده سررسیدهای قدیمی را گرفته و گلستان سعدی را در آن بنویسند تا معنی مفاهیم را بهتر یاد بگیرند که باعث شده شاگردانش مجموعه گلستان را در این سررسید‌ها بنویسند. وقتی از مرادی درباره مطالعه کتاب در زمان دیروز و امروز پرسیده شد با ناراحتی پاسخ داد چیزهایی آمده که جای آن را گرفته است. او دراین برنامه درباره نکته مهمی حرف زد؛ این‌که وقتی بچه‌ها قرآن را ورق می‌زنند نترسیم که باعث ناراحتی خداوند می‌شود که نمی‌شود. وقتی از مرادی درباره کتاب‌های مورد پسند سوال شد پاسخ داد تمام کتاب‌های قرآنی و همه آنهایی که در کار او مفید است.

توانایی و کار فراوان

در برنامه حالا خورشید وقتی از مهران رجبی از کار فراوان سوال شد یادی از زمانی داشت که در محل فیلمبرداری بود و همین صحبت شد. رجبی ادامه داد امیدوارم که این گرفتاری برای آنها اتفاق بیفتد و همیشه سرشان شلوغ باشد. رجبی گفت اگر یک بازیگر در مجموعه‌ای حضور می‌یابد حتما توانایی داشته است. صحبت که سمت بهترین بازیگر رفت انتخاب او جواد عزتی بود که گفت هم بازیگر توانایی است و هم رفتار مناسبی دارد. او یادی از مجموعه 87 متر کیانوش عیاری و بازی در آن هم داشت و گفت عیاری دانشمند است وبه همین خاطر در مجموعه‌های او حضور دارد. وی افزود عیاری اینقدر به او اعتماد دارد که زمان‌هایی درحین فیلمبرداری به بازیگران می‌گوید به بازی مهران رجبی توجه کنند و از او یاد بگیرند.

توقف فیلمبرداری با خنده

در برنامه دورهمی محمود کلاری گفت در فضایی مذهبی بزرگ شده. او افزود فکر فیلمبردار شدن نداشته و دوربینی را که در 20سالگی خریده، هنوز دارد. وقتی از فیلم‌های مورد پسندش که در آنها حضور داشته سوال شد از فیلم اصغر فرهادی و داریوش مهرجویی یاد کرد. کلاری گفت مدیر فیلمبرداری را با جاده‌های سرد آغاز کرده و بعد از آن 80 فیلم را فیلمبرداری کرده است. وقتی صحبت به سمت فیلم مهران مدیری «ساعت 5 عصر» رفت‌ که عیاری فیلمبردار آن فیلم بود، مدیری گفت در زمان فیلمبرداری چند بار خنده‌های محمود کلاری فیلمبرداری را متوقف کرد و کلاری ادامه داد بهترین اتفاق‌ها در این فیلم افتاد. مدیری در این برنامه از کلاری تعریف کرد که افراد فراوانی یک فیلم را تنها بخاطر حضور محمود کلاری در آن اثر می‌بینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها