رکوردشکنی‌ام تلخ شد

حسین حسینی؛ حالا نامش در تاریخ باشگاه استقلال، لیگ برتر و فوتبال ایران سنجاق شده است. کسی چه می‌داند، شاید تا سال‌ها بعد کسی نتواند به رکورد او برسد و شاید مثل مودت، حجازی و عابدزاده که سال‌ها رکورددار بودند، رکورد حسینی را هم کسی نتواند بشکند. با این حال او یکی از مهم‌ترین چهره‌های این روزهای استقلال است. برای دقایقی با حسینی گپ زدیم و او از شکستن رکورد و کلین‌شیت‌هایش، برای ما گفت.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۱۲

انگار در رختکن گفته بودی که پس از شکست رکورد ناراحتی. این ناراحتی به چه دلیلی بود؟

به خاطر هواداران. رکورد را شکستم اما اگر بازی مساوی نمیشد هواداران خوشحال راهی خانههایشان میشدند. نمیدانم اما حس خوبی نداشتم و باید واقعیت را بگویم که شکستن رکورد برایم تلخ شد.

در دقایقی که روی زمین افتادی، خیلیها همان زمان شایعه درست کردند که زمان زیادی را تلف کردی تا از روی زمین بلند شوی. خودت این را قبول داری؟

واقعا نمیدانم باید چه بگویم. خون روی لباسم ریخته بود و احساس میکردم دماغم کج شده است. من این همه گل نخوردم و چرا باید برای 5 - 4 دقیقه این کارها را انجام بدهم؟

فاصله استقلال با صدر جدول خیلی زیاد است. با این حال بعضی پیشکسوتان گفتهاند که تیم شما میتواند شانس خودش را برای قهرمانی امتحان کند. این را قبول داری؟

در بازی با سایپا خیلی بد شد که امتیاز از دست دادیم. امیدوارم در ادامه راه نمایش بهتری داشته باشیم و همچنین امیدوار باشیم که تیمهای دیگر امتیاز از دست بدهند.

واکنش رحمتی به رکورد حسینی

سیدحسین حسینی دروازهبان جوان استقلال در بازی سایپا توانست سرانجام رکورد کلین شیتهای تاریخ فوتبال ایران را بشکند و حتی ناصر حجازی را پشت سر بگذارد. او تا دقیقه 57 بازی با سایپا دروازه خود را بسته نگه داشت تا رکوردها را بشکند. پس از این اتفاق، حسینی بشدت از سوی هواداران تشویق شد. هوادارانی که به رحمتی میگفتند عقاب آسیا، این بار چنین لقبی را به حسینی دادند. پس از رکورد شکنی او همه منتظر بودند تا واکنش رحمتی را ببینند. سرانجام دیروز گلر دوم آبیها به این مساله واکنش نشان داد و با انتشار یک استوری نوشت: «تبریک پسر آبی دل. همین که خودت میدونی از موفقیتت خوشحالم برایم کافی است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها