یکی از جالب‌ترین بازی‌های زمستانی جهان در لهستان طراحی و اجرا شده است. بازی که از سال 2015 مردم زیادی را به خود جلب کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۷۲

به گزارش مشرق گردشگرانی که در زمستان به این منطقه میآیند و وارد این پازل برفی میشوند، برای پیدا کردن مسیر خروج باید از لابه لای دیوارهای برفی زیادی عبور کنند.

تورم با ونزوئلا چه کرد!

تورم ونزوئلا در سال گذشته میلادی به 2600 درصد رسید.

به گزارش فرارو، ونزوئلا در شرایط بسیار سخت اقتصادی به سر میبرد و با تورم بالا، رشد اقتصادی پایین، افزایش چند برابری قیمت دلار و کمبود شدید کالاهای اساسی روبه روست. به همین دلیل مدتهاست در سراسر این کشور گزارشهای متعددی از غارت در حوزههای مختلف از جمله غذا، دارو و سایر کالاهای اساسی مخابره میشود.

گجت بالدار

شرکت Shell گجتی ساخته که ترکیب تلفن و ساعت هوشمند است. این گجت در حالت ساعت، بسادگی روی دست بسته میشود، اما هنگامیکه فرد تصمیم بگیرد از آن به عنوان یک موبایل اندرویدی G4 استفاده کند، کافی است بالهای آن را باز کند. یکی از آنها میکروفن و دیگری یک بلندگوست. همچنین هر دوی آنها بهعنوان آنتن دستگاه عمل میکنند.

به گزارش مهر، علاوه بر این موارد، اگر کاربر بخواهد با آن عکس بگیرد یا فیلمبرداری کند، بال بالایی حاوی یک دوربین 12 مگاپیکسل است که 360 درجه میچرخد.

این شرکت هنوز جزئیات عمر باتری دستگاه را اعلام نکرده اما به وسیله یک ژنراتور داخلی کوچک و حرکت دادن بال ها، مقدار اندکی شارژ برای دستگاه فراهم میشود. حدود سه تا پنج دقیقه فعالیت این ژنراتور، شارژ کافی برای همین مدت زمان مکالمه فراهم میکند.در کنار این موارد دستگاه کاملا ضد آب و مجهز به وای.فای، بلوتوث و GSM است.

قدیمیترین دریاچه جهان

دریاچه عظیم بایکال به طرز خاصی شامل تنوع زیستی گوناگونی است و 700گونه بومی از حیوانات را در خود جای داده است.

به گزارش راشاتودی، این دریاچه یکی از زلال ترین دریاچههای دنیاست که عمق آن بیش از 1500 متر است. سطح دریاچه به عمق دو متر از یخ پوشیده شده و به یکی از دلپذیرترین مکانها برای قدم زدن در زمستان است. دریاچه بایکال در جنوب سیبری با 25 میلیون سال قدمت، قدیمی ترین و عمیقترین دریاچه جهان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها