علت تاخیر رسیدگی به پرونده کشتی ایران مشخص شد

خادم: بحث تعلیق جدی است

رسول خادم را این روزها باید در کنار تشک کشتی با اردونشینان دید. او با جدیت در حال تمرین‌دادن است و همچنین به امور اجرایی فدراسیون می‌پردازد. خادم در پایان تمرین صبح دیروز گفت: در بین کشتی‌گیرانی که هم اکنون در اردوی تیم‌های ملی هستند، نفراتی قرار دارند که قرار است در جام تختی کشتی بگیرند. همچنین جمعی از این نفرات در کشتی آزاد و فرنگی باید اوایل سال 97 در جام جهانی شرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۹۵

او درباره فرآیند انتخابی گفت: برای انتخاب نفرات رقابتهای آسیایی، مسابقههای انتخابی برگزار میکنیم که این فرصتی برای مدعیان هر وزن است تا خودشان را نشان دهند. نفراتی که هم اکنون در اردو هستند، از مدالآوران جهان و المپیک، نفرات برتر قهرمانی کشور و مسابقات عمومی انتخاب شدند تا مربیان روی آنها کار کنند.

رئیس فدراسیون کشتی درباره رای شورای فنی به او برای مربیگری در تیم ملی گفت: سرمربیگری تیم ملی مسئولیتی نیست که حتی به سادگی بتوان به مربیان بزرگ اعطا کرد یا مربیانی را برای قبول این سمت پرورش داد. خیلیها هستند که مربیان سطح بالایی بشمار میروند و میتوانند مربیان ردههای سنی جوانان و نوجوانان باشند اما وقتی به بزرگسالان میرسیم ماجرا متفاوت است. مردم انتظار دارند در بین سه تیم برتر جهان باشیم بنابراین موضوع فنی در اولویت آخر قرار میگیرد. فاکتورهای دیگری مثل مدیریت و شخصیت خود سرمربی تاثیر بسزایی در نتیجه گیری تیم دارد.

خادم درباره بحث تعلیق کشتی گفت: بحث تعلیق کشتی همچنان جدی است. فقط برای این بررسی پرونده ما در اتحادیه جهانی به تاخیر افتاد که با تعطیلات سال نو میلادی همزمان شد. منتظر هستیم تا ببینیم چه تصمیمی گرفته میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها