وزیر ارتباطات گفت: با شورای امنیت ملی در حال مکاتبه برای رفع فیلتر در بخش‌هایی هستیم که آرامش برگشته است و با مدیر تلگرام هم مکاتبه کرده‌ایم از فعالیت کانال‌هایی که اقدامات تروریستی می‌کنند، جلوگیری شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۰۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت اظهار کرد: عده‌ای با استفاده از ظرفیت‌های بسیار خوبی که در کشور برای توسعه کسب و کار و توسعه اشتغال و دسترسی مردم به اطلاعات ایجاد شده ، کسب و کار ایجاد کرده اند ؛ اما برخی از این شرایط سوءاستفاده کردند و اثرات ان را هم در سطح کشور دیدیم و متاسفانه آسیب‌های زیادی به آرامش و زندگی مردم رسید.

وزیر ارتباطات افزود: البته این چالش وجود داشت که اگر این شبکه‌ها مسدود شود، برخی از کاربرد های مثبت متوقف می‌شود و ایجاد نارضایتی می‌کرد اما اگر هم باز گذاشته می‌شد، امنیت کشور زیرسوال می‌رفت.

وی اظهار کرد: هم دسترسی آزاد حق مردم است و هم امنیت؛ متولی این مساله هم دولت است که در شورای امنیت ملی نظرات متعدد مطرح شد، برخی مخالف و برخی موافق بودند ولی در نهایت تصمیم گرفته شد جلوی سوءاستفاده ضدانقلاب گرفته شود و تصمیم بر اعمال محدودیت براین شبکه های اجتماعی گرفته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها