با وجود پایان دوره چهار ساله ریاست محمدعلی شجاعی در فدراسیون تیراندازی با کمان، هنوز وزارت ورزش اقدامی درخصوص برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون انجام نداده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۳۸

این در حالی است که اخیرا شجاعی معاون استانداری اصفهان شده است.

به نوشته فارس، محمدعلی شجاعی چهار سال پیش به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک معرفی شد. با توجه به این که سازمان بازرسی در آن زمان ممنوعیت حضور دو شغله‌ها را اعلام کرده بود، قرار شد شجاعی در صورت انتخاب، از ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان استعفا دهد، موضوعی که چهار سال به تاخیر افتاد و هیچ‌وقت عملی نشد.

شجاعی در زمان بازی‌های المپیک و در شرایطی که وزارت ورزش توسط معاونت وقت این وزارتخانه، زمان انتخابات این فدراسیون را اعلام کرده بود، از خزانه‌داری انصراف داد تا برگزاری انتخابات نیز خود به خود لغو شود. در آن زمان اعضای مجمع این فدراسیون در نامه‌ای به وزارت ورزش خواستار برگزاری مجمع فوق‌العاده شدند، اما باز هم وزارت ورزش کاری انجام نداد تا این که خرداد امسال دوره چهار ساله ریاست شجاعی به پایان رسید.

با وجود این که وزیر ورزش و معاونش بارها در مصاحبه‌های مختلف اعلام کردند، نمی‌خواهند هیچ فدراسیونی بلاتکلیف باشد یا با سرپرست اداره شود، برگزاری مجامع انتخاباتی بسیاری از فدراسیون‌ها را در دستور کار قرار دادند، هر چند نباید تاثیر انتخابات کمیته ملی المپیک را هم در برگزاری سریع مجامع فدراسیون‌ها نادیده گرفت. با این شرایط باز هم برگزاری انتخابات تیراندازی با کمان در دستور کار وزارت ورزش و جوانان نیست.

محمدرضا داورزنی، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مقاطع مختلف درباره شرایط فدراسیون تیراندازی با کمان گفته بود، اساسنامه این فدراسیون به فدراسیون جهانی ارسال شده و منتظر تائید نهایی برای برگزاری انتخابات هستند.

18 آذر بود که مهرعلیزاده،‌ استاندار اصفهان در حکمی محمدعلی شجاعی را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع این استان معرفی کرد. با وجود این که نزدیک به یک ماه از این حکم می‌گذرد،‌ بازهم وزارت ورزش هیچ واکنشی نشان نداد و حتی سرپرست هم برای فدراسیون انتخاب نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها