یک عکس، یک متن

پالتوی دردسرساز

گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه منچستریونایتد با پوشیدن یک پالتو اعتراض‌ها و انتقادهای شدیدی را علیه خودش برانگیخت.
کد خبر: ۱۱۰۸۲۷۹

به گزارش باشگاه ‌خبرنگاران جوان، پل پوگبای فرانسوی که گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه منچستریونایتد است با پوشیدن یک پالتوی بسیار گرانقیمت که از پوست مار تهیه شده، شدیدترین انتقادات را علیه خودش رقم زد. انجمن‌های دفاع از حیوانات نیز دست به کار شدند و در این‌باره بیانیه‌هایی دادند.

به اعتقاد آنها،چهره‌های مشهوری مانند پوگبا هرگز نباید لباسی که از پوست حیوانات است بر تن کنند.

هیولا یا گربه ماهی

به گفته‌ ساکنان محلی آلبانیایی، موجودی عجیب و غریب شبیه هیولای مرموز دریاچه «لخ‌نسِ» اسکاتلند، بتازگی در دریاچه «پرسیا» در جنوب شرق اروپا نیز دیده شده است.

به گزارش ایسنا، ‌این موجود در قسمت آلبانیایی دریاچه بزرگ پرسیا که در مرز مشترک آلبانی، یونان و مقدونیه قرار دارد، مشاهده شده است.

ویدئوی منتشر شده از این هیولا، سر و گردن موجود عظیم‌الجثه‌ای را که از آب بیرون آمده نشان می‌دهد. این ویدئو در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

در تصاویر ویدئویی، این موجود غول‌پیکر شبیه هیولای اسرارآمیز دریاچه لخ‌نس در سطح آب بالا و پایین می‌رود و سپس زیر آب ناپدید می‌شود.

شاهدان می‌گویند این ویدئو با ویدئویی دیگر مربوط به پنج سال پیش که همین جانور را در قسمت یونانی دریاچه و در نزدیکی یک روستا نشان می‌داد، مطابقت دارد. بسیاری از ساکنان محلی افسانه‌ هیولای دریاچه را باور دارند، اما برخی دیگر معتقدند که این موجود عجیب و غریب فقط یک گربه ماهی بزرگ است.

خلبانی که اسیر دختربچه شد!

در سال‌های میانی دهه 1970 میلادی خلبان هواپیمای آمریکایی که هنگام بمباران شهر «هانوی» (پایتخت ویتنام)، هواپیمایش مورد اصابت قرار گرفت و خودش با چتر فرود آمد، توسط دختربچه‌ای از ویتنام شمالی به اسارت درآمد.

به گزارش مشرق،‌ از سال 1955 تا 1975 میلادی، در ویتنام جنگی خونین جریان داشت که طی آن چریک‌های تحت رهبری «هوشی مینه» رهبر ملی این کشور، با نیروهای وفادار به آمریکا و نظامیان آمریکایی جنگیدند و سرانجام آنان را از ویتنام اخراج کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها