احمدی از تهران: صفحه نمایشی که زمان رسیدن اتوبوس‌ها را اطلاع می‌دهد در ایستگاه اتوبوس باقری در خیابان امیری‌طائمه خراب شده است. از مسئولان اتوبوسرانی درخواست داریم نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۰۸۲۲۸

دردسرهای گعده در پارک

شهروندی از تهران: ماه‌هاست جمعی از معتادان بهبودیافته، جمع‌های دوستانه و دوره‌های گروه‌درمانی خود را در پارک ابیانه واقع در منطقه 14 برپا می‌کنند. این جمع‌ها معمولا تا ساعت 22 ادامه دارد و وجود تعداد زیادی موتورسیکلت و خودرو متعلق به این افراد باعث شده مردم محله دیگر جای پارکی برای خودروی خود نداشته باشند. خواهشمند است برای رفاه حال مردم فکری شود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 22آذر 1396 با عنوان «ضعیف مثل اینترنت» مشاور مدیرعامل و مدیرارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: طی بررسی‌های انجام گرفته و نیز استعلام از اپراتورهای تلفن همراه مشخص شد که اپراتور ایرانسل در تمامی تونل‌ها دارای پوشش کامل و اینترنت پرسرعت 4G است. ضمن این‌که جلسات متعددی با حضور مدیران ارشد اپراتور همراه اول برگزار شده است و با توجه به پروژه جامع به‌روزرسانی تجهیزات اپراتور ایستگاه‌ها و تونل‌ها، در ابتدای بهمن امسال شاهد بهتر شدن وضعیت پوشش آنتن‌دهی و اینترنت پرسرعت همراه اول خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها