شرط شادی برای ماندن در تیم ملی

مربـی خارجی بیاورید

محسن شادی، قایقران روئینگ ایران بعد از بازی‌های المپیک لندن و رفتن احمد دنیامالی، رئیس فدراسیون قایقرانی وقت با اظهار این‌که دیگر علاقه‌ای به ماندن در این رشته ندارد از دنیای حرفه‌ای ورزش خداحافظی کرد. در این سال‌ها وساطت مسئولان نیز چاره‌ساز نشد. با آن‌ که مدتی پیش رئیس فدراسیون قایقرانی از احتمال بازگشت این پاروزن پر افتخار خبر داده بود، اما باز هم شادی تمایلی به بازگشت نشان نداد. این بار نام محسن شادی در فهرست دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی روئینگ مردان دیده می‌شود و خودش هم گفته می‌آید.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۶۲

شادی نخستین پاروزنی است که قایقرانی ایران را در مسابقات قهرمانی جهان صاحب مدال کرده و دو مدال طلای با ارزش را از بازی‌های آسیایی به ارمغان آورده است. دو مدال طلا و یک نقره از مسابقات قهرمانی جهان در سال‌های 2008، 2009 و 2010 به همراه مدال طلای سبک وزن مردان روئینگ در بازی‌های آسیایی چین 2010 و کره جنوبی 2014 از بهترین افتخارات این قایقران است.

قایقران روئینگی ایران قبل از این اعلام کرده بود در صورتی به تیم ملی می‌آید که یا جیوگانیک یا یک مربی خارجی در راس تیم ملی باشد در حالی که اردوی تیم ملی با طاهر کبوتری آغاز شده است.

شادی گفت: باید با مربی خارجی تمرین کرد. با فدراسیون صحبت کرده‌ام و آنها به دنبال مربی خارجی هستند و مذاکراتی را با لیو، مربی چینی داشته‌اند.

شادی در پاسخ به این که اگر فدراسیون نتواند مربی خارجی بیاورد آیا از تیم جدا می‌شود، پاسخ داد: این طور نیست که نمانم، اما معتقدم بدون مربی خارجی نتیجه نمی‌گیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها