«بسامارث بناری» کودک خردسال هندی که با دسته‌ای از میمون‌ها رابطه‌ای دوستانه برقرار کرده است به یکی از موضوعات جذاب در یکی از روستاهای علی‌پورهند تبدیل شده ‌است. به گزارش فرادید، «ردی» عموی این کودک درباره واکنش افراد محلی به دوستی برادر زاده‌اش با میمون‌ها می‌گوید، روستاییان نگران هستند هنگامی که والدین بسامارث در مزرعه کار می‌کنند او مورد حمله میمون‌ها قرار بگیرد!رابطه بسامارث و میمون‌ها زمانی کشف شد که روستاییان دیدند این کودک با 12 میمون در حال بازی است!عموی این کودک امیدوار است این رابطه عجیب به اقتصاد روستا نیز کمک کند و مردم برای دیدن بازی این پسربچه و میمون‌ها به روستای آنها بیایند.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۳۱

کریسمس در باغ وحش

کارکنان باغ وحش در برخی نقاط جهان شادی جشن کریسمس را با حیوانات داخل باغ وحش تقسیم می‌کنند.

آنها سعی می‌کنند با تقسیم غذاهای کریسمس بین حیوانات، آنها را هم در شادی خود شریک کنند.

لوکس‌ترین زندان جهان!

زندانی بسیار شیک با جدیدترین تجهیزات امنیتی در جهان در دانمارک با هدف تغییر زندگی زندانیان ساخته شده است. این زندان به نام
«استورت استورم» نزدیک شهر «گوندسلو» در دانمارک قرار دارد و بیشتر شبیه به یک دانشگاه است تا زندان!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ برای ساخت این زندان بیش از صد میلیون پوند هزینه و پنج سال زمان صرف شده است.

زندان استورت استورم، گنجایش 250 زندانی را در سلول‌های 40 فوت مربعی اش دارد. در هر کدام از این سلول‌ها تختخواب، میز مطالعه و چراغ مطالعه، یخچال، یک تلویزیون 22 اینچی، یک پنجره بزرگ، کمد لباس و لوازم آشپزی وجود دارد. همچنین یک حمام مدرن هم در هر کدام از اتاق‌ها ساخته شده است.

سلول‌های این زندان بیشتر شبیه به اتاق‌های خوابگاه است تا آن سلول‌های وحشتناکی که همه ما در ذهن داریم. هدف از ساخت زندانی با این امکانات مدرن این است که زندانیانی که جرم‌های بزرگی مرتکب شده‌اند و زمان زیادی را در زندان به سر برده‌اند، با زندگی معمولی و دنیای مرفه بیرون آشنا شوند.

این زندان همچنین مجهز به چند سالن ورزشی، کلیسا، کتابخانه و یک فروشگاه خرده فروشی است، اما در کنار شیک بودن زندان، امنیت آن هم بسیار بالاست. صدها دوربین امنیتی بسیار پیشرفته در این زندان کار گذاشته شده و اطراف آن با یک دیوار مستحکم 20 فوتی پوشانده شده و محوطه زندان هم با مجسمه‌های سنگی تزئین شده است.

میزان جرم و جنایت در دانمارک 27 درصد و رقم بسیار پایینی در مقایسه با کشورهای دیگر است؛ این در حالی‌است که این کشور تصمیم گرفته با ساخت چنین زندانی، حتی میزان وقوع جرم و جنایاتش را بیش از پیش کاهش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها