سوءتفاهم عبدی و دیرباز

اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، مریلا زارعی، هانیه توسلی، و پژمان جمشیدی از جمله بازیگرانی هستند که در روزهای اخیر جلوی دوربین فیلم سینمایی «سوءتفاهم» رفته‌اند.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۹۹

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی سوءتفاهم به کارگردانی احمدرضا معتمدی، بیش از 30 روز است در یک خانه قدیمی در تهران فیلمبرداری می‌شود. فیلمبرداری این فیلم ابتدا در جنوب تهران شروع شد و پس از آن به لوکیشن اصلی فیلم در خیابان طالقانی منتقل شد. احمدرضا معتمدی تاکنون شش فیلم سینمایی را جلوی دوربین برده است که در پنج مورد آنها همانند سوءتفاهم، خود نویسندگی فیلمنامه را بر عهده داشته است. این فیلمساز «راه رفتن روی سیم» را هم در نوبت پخش دارد.

معتمدی در سوءتفاهم تلاش کرده سراغ یک مفهوم مبتلابه در جامعه امروز برود. به گفته او نقطه کانونی این فیلم سینمایی، مفهوم فرا واقعیت است که جامعه‌شناسان، در تحلیل جامعه رسانه زده امروز استفاده می‌کنند. او تلاش کرده این مفهوم را در قالب یک داستان جنایی و با تعلیق‌های متعدد برای مخاطب به تصویر بکشد تا هم از جنبه سینمایی و هم از لحاظ مفهومی فیلمی اثرگذار و مخاطب‌پسند شود. معتمدی در اظهارنظری گفت داستان سوءتفاهم را بر اساس یک مفهوم جامعه‌شناسی پست مدرن نوشته است. این کارگردان سینما، آغاز شکل‌گیری فیلمنامه سوءتفاهم را به مطالعه کتاب یکی از جامعه‌شناسان پست مدرن مرتبط دانست و گفت: جرقه فیلمنامه سوءتفاهم از مطالعه کتاب «در جستجوی نشانه‌ها» نوشته ژان بودریار در ذهن من زده شد، که هم یک عکاس است، هم جامعه‌شناس و هم فیلسوف.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها