یک عکس یک متن

پدر و پسرخوش‌تیپ!

دیوید بکام که همیشه جایی ثابت در فهرست خوش‌پوش‌ترین مردان سال جهان دارد، این‌بار هم وارد این فهرست شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۰

به گزارش جام‌جم آنلاین، بر اساس رده‌بندی 50 نفره خوش‌پوش‌ترین مردان جهان که هر سال از سوی مجله GQ صورت می‌گیرد، دیوید بکام کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس در رده بیست و هشتم خوش‌پوش‌ترین‌ها قرار گرفت. او همواره حضوری ثابت در این فهرست دارد و به نظر می‌رسد هرگز از این فهرست خارج نمی‌شود!

اما نکته بسیار جالب این که شکست بکام از پسر 18 ساله‌اش، بروکلین است. بروکلین که فرزند ارشد دیوید و ویکتوریا بکام محسوب می‌شود در این رده‌بندی در رتبه نهم قرار گرفت تا 19 پله از پدرش بالاتر باشد.

بندبازی روی برج ایفل

بندبازی خطرناک یک پسر 22 ساله روی برج ایفل، سوژه رسانه‌های فرانسه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ ناتان پائولین، پسر بی‌باک پس از قرار گرفتن در فاصله حدود 70 متری از سطح زمین، با حرکت روی طنابی باریک عرض رودخانه سن (رودخانه‌ای در میدان شان دومارس فرانسه که از کنار برج ایفل عبور می‌کند) را پیمود. جمعیت حاضر در محوطه با بهت و حیرت حرکات خطرناک او را دنبال می‌کردند.

همزمان با برگزاری جشن‌های خیابانی در آستانه سال نوی میلادی، پائولین با انگیزه حمایت از یک انجمن خیریه به چنین اقدام خطرناکی دست زده است.

پارچه‌‌ نامرئی‌ساز !

ویدئویی از ناپدید شدن یک مرد چینی پشت پارچه‌ای بی‌رنگ در رسانه‌های اجتماعی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

به گزارش دیلی‌میل، به گفته کارشناسان این پارچه شفاف می‌تواند مصارف زیادی از جمله در عملیات جنگی ارتش داشته باشد. این ویدئو 4/21 میلیون نفر بازدیدکننده داشته است که از سوی چن شیک، معاون تحقیقات وزارت امنیت عمومی به اشتراک گذاشته شده است. چن، با به اشتراک گذاشتن این کلیپ آن را برای استفاده در حملات ارتش بسیار مفید عنوان کرده است. پارچه شفاف قادر است موج نور را در اطراف فردی که آن را می‌پوشد، منعکس کند و فرد به شکل باورنکردنی ناپدید شود.

حراج خودروی ستاره‌های موسیقی

خودروی پل‌مک‌کارتی و رینگو استار، ستاره‌های مشهور گروه موسیقی بیتلز به همراه خودروی متعلق به التون جان، موزیسین‌ مشهور به حراج گذاشته شده است.

به گزارش جام‌جم آنلاین، سال‌ها پیش خودروی استون‌مارتینDB 5به پل‌مک‌کارتی، مینی کوپر S به رینگو استار و بنتلی کانتیننتال به التون جان تعلق داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها