در خلال بازی استقلال مقابل سپاهان عادل فردوسی‌پور که این مسابقه را گزارش می‌کرد حرفی زد که کمتر کسی به آن توجه کرد. وقتی دروازه‌بان سپاهان گل دوم را دریافت کرد عادل گفت: «بی‌جهت نیست که سپاهانی‌ها به‌دنبال یک گلر شش‌دانگ هستند و این احتمال وجود دارد که سیدمهدی رحمتی دوباره به سپاهان برگردد.»
کد خبر: ۱۱۰۰۴۷۹

گلر طلایی‌پوشان یکی از بدترین روزهایش را سپری کرد تا اصفهانی‌ها شکست سنگینی را در تهران بخورند. این در حالی است که از آن طرف حسینی، دروازه‌بان جوان استقلالی‌ها فوق‌العاده بود. درست مثل چند مسابقه‌ای که درون چارچوب دروازه ایستاده و عملکرد خوبش باعث شده تا سیدمهدی رحمتی به نیمکت ذخیره‌ها دوخته شود.

دقیقا از بازی با پارس جنوبی جم بود که حسینی اولین بازی‌اش برای استقلال را در لیگ برتر هفدهم انجام داد و در اتفاقی عجیب بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بست. شاید خود حسینی هم همان روز فکرش را نمی‌کرد که شرایط واقعا برای او تغییر کرده و با کادر فنی جدید باز هم به او بازی می‌رسد. جالب اینجاست که وقتی شفر به استقلال آمد اصلا انگارنه‌انگار گلر دیگری غیر از حسینی در استقلال حضور دارد! او هفته‌هاست دروازه‌بان اول آبی‌ها به‌شمار می‌رود و با آمادگی بالایی که از خودش نشان داده حالا حتی مدعی است به تیم ملی هم دعوت شود.

حسینی در دوران شفر تنها یک گل دریافت کرده و آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. اوج هنرنمایی این سنگربان جوان در دیدار با سپاهان بود که با سوپر واکنش‌های خود چند بار دروازه تیمش را نجات داد.

حسینی با بازی درخشانی که از خود به نمایش گذاشت ثابت کرد چرا شفر او را در ترکیب اصلی به میدان می‌فرستد. او ثابت کرد شایسته قرار گرفتن در ترکیب اصلی آبی‌پوشان پایتخت است و می‌تواند سنگربانی مطمئن برای تیمش باشد. به نظر می‌رسد رحمتی با این بازی‌های درخشان حسینی هیچ شانسی برای بازگشت به ترکیب اصلی ندارد و باید گفت که او دو راه در پیش دارد؛ اول این که با نیمکت‌نشینی کنار بیاید و ذخیره حسینی در استقلال شود. دوم این که اگر پیشنهاد سپاهانی‌ها حقیقت داشته باشد دوباره بازی کردن در اصفهان را تجربه کند. دو راهی که به نظر می‌رسد انتخاب راه دوم برای رحمتی آسان‌تر باشد. هنوز سپاهانی‌ها پیشنهاد رسمی خودشان را به رحمتی نداده‌اند اما از اصفهان هم خبرهایی در این زمینه به گوش می‌رسد و شاید سید در نقل و انتقال زمستانی از جمع آبی‌ها جدا شود و به اصفهان کوچ کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها