رکورد شکنی سرخ ،آتش بازی آبی

لیگ برتر هفدهم درحالی به نیمه راه رسید که پرسپولیس در شهرباران رکورد زد و استقلال هم تن مدعیان را لرزاند تا دل هوادارانش را به دست آورد. نیم‌فصل لیگ برتر درحالی از راه رسید که پرسپولیس با کسب دهمین پیروزی این فصل خود، آن هم در رشت مقابل سپیدرود و هواداران پرشور این تیم، رکورد تعداد امتیاز نیم فصل گذشته خود را که 32 امتیاز بود، پشت سر گذاشت و 33 امتیازی شد آن هم در شرایطی که یک بازی عقب افتاده با صنعت نفت آبادان نیز در پیش دارد که در صورت کسب پیروزی در آن مسابقه برای دیگر رقیبان دست نیافتنی تر خواهد شد. تیم برانکو که در دو فصل اخیر یک سر و گردن از همه رقیبان برتر بوده است با اندوخته‌ای مطمئن به استقبال نیم فصل دوم می‌رود. برانکو، سرمربی پرسپولیس در رشت چنین به اظهار نظر پرداخت: از بازی و کسب برد احساس رضایت می‌کنم. این بازی نشان داد با وجود جایگاهی که سپیدرود در آن قرار دارد این تیم عملکردی بهتر از خود نشان داده است.آنالیز مناسبی از بازی‌های تیم سپیدرود صورت گرفته بود و ما می‌دانستیم این تیم با چه تاکتیکی بازی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۷۸

مرد کروات در فاصله تعطیلات نیم فصل، دو بازی در پیش دارد اولی با صنعت نفت آبادان در تهران در 20 آذر و در چارچوب لیگ برتر و با بادران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در روز 24 همین ماه. پرسپولیس چنانچه بر بادران نیز غلبه کند در روز 28 آذر دوباره با صنعت نفت آبادان و این بار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دیدار خواهد کرد و این یعنی پرسپولیس تعطیلات ندارد!

خط و نشان برای مدعیان

اما بی‌تردید مهم‌ترین نتیجه هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رقم خورد؛ جایی که استقلال در ادامه روند رو به رشد خود موفق شد سپاهان حریف سنتی خود را در ورزشگاه آزادی قاطعانه و با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد، بله استقلال بازهم دروازه خود را بسته نگه داشت و خط حمله‌اش کولاک کرد. نتیجه‌ای که بیش از هر چیز خط و نشانی جدی برای تمام مدعیان لیگ بود و دل هواداران دوآتشه آبی را حسابی به دست آورد.

وینفرد شفر، سرمربی استقلال در پایان این بازی گفت:می‌دانستم بازی خوبی انجام می‌دهیم. بازیکنانمان نیاز به اعتماد به نفس داشتند. دیدید که علی قربانی چقدر خوب بود. همیشه شوت‌ها را تمرین کرده بودیم و دیدید که کار درستی کردیم، چون امروز به دردمان خورد. نمی‌خواهم یک تا دو بازیکن را انتخاب کنم که خیلی خوب بودند، اما می‌خواهم بگویم امید ابراهیمی و مجید حسینی خیلی خوب بازی کردند. سرور را همه دیدید. او خیلی خوب بود. دروازه بان تیم هم در نیمه دوم عالی بود.هنوز از تمام تیمم راضی نیستم و باید بگویم همچنان باید تلاش کنیم.

تابلوی نتایج هفته پانزدهم:

استقلال خوزستان صفر ـ صنعت نفت آبادان یک

گل: حسین بغلانی (20ـ پنالتی)

سایپا یک ـ پیکان صفر

گل: محمدرضا سلیمانی (70)

پارس جنوبی جم یک ـ سیاه‌جامگان صفر

گل: حسین پورامینی (96ـ پنالتی)

تراکتورسازی یک ـ فولاد یک

گل‌ها: صابر حردانی (66) برای فولاد و محمدرضا مهدی‌زاده (74) برای تراکتورسازی

پدیده صفر ـ گسترش فولاد2

گل‌ها: رضا خالقی‌فر (30) و پیمان بابایی(89)

سپیدرود رشت صفر ـ پرسپولیس یک

گل: علی علیپور(82)

ذوب‌آهن 2 ـ نفت تهران صفر

گل‌ها: کی‌روش سوارز(77) و مرتضی تبریزی(89)

استقلال 3 ـ سپاهان صفر

گل‌ها: علی قربانی(4) و سرور جپاروف(36 و 47)

 

برنامه هفته شانزدهم:

جمعه اول دی 1396

ذوب‌آهن ـ سیاه‌جامگان/ سپیدرود رشت ـ نفت تهران/ سایپا ـ سپاهان/ پدیده ـ پیکان/

یکشنبه 3 دی 1396

تراکتورسازی ـ استقلال خوزستان/ پارس جنوبی جم ـ گسترش فولاد/ فولاد ـ پرسپولیس/ استقلال ـ صنعت نفت آبادان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها