اتهام کتک زدن سرمربی سیاه جامگان توسط مدیرعامل

چه کسی مرزبان را زد؟

علیرضا مرزبان و ادعا درباره درگیری با مدیرعامل باشگاه مشکی پوشان.حتی خبر رسید که عباسی، مرزبان را کتک زده است. حاشیه و شایعه آنقدر زیاد است که باید با خود مرزبان تماس می‌گرفتیم تا از او در این مورد سوال کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۰۴

مرزبان ابتدا گفت: «عباسی روز چهارشنبه به من گفت یک مربی از تهران و یک نفر از مشهد به تیم اضافه می‌شوند که من با این تصمیم مخالفت کردم و گفتم کسی را به تمرین راه نمی‌دهم. صحبت عباسی این بود که باید یک نفر کنار تیم باشد، اما در کار فنی دخالت نکند. ما در کادر فنی مربی داشتیم، اما در تهیه لباس برای فصل سرما با مشکل روبه‌رو شدیم. رضا عنایتی من را به خانه برد که علی عباسی ما را تعقیب می‌کرد و ابتدا با فحاشی و سپس به‌طور فیزیکی به من حمله کرد. افرادی که در آنجا بودند می‌توانند شهادت دهند و عنایتی هم شاهد این درگیری بود.»

مرزبان در حالی این حرف‌ها را زد که وقتی با عباسی تماس گرفتیم او هم حرف‌های جالبی زد: «مرزبان یک آدم بی‌تعهد است. اصلا چنین چیزی نیست که مرزبان می‌گوید، این فرار روبه‌جلو است که نشان می‌دهد بهانه‌ای برای رفتن وجود دارد. درباره کتک زدن هم باید بگویم که اینها دروغ محض است و فرار رو به جلوی آقایان. اینها حرف‌هایی است که ایشان بعد رفتنشان از مشهد می‌گوید. مرزبان خارج از مشهد رفته و هرچه دلش می‌خواهد می‌گوید، بگذارید بگوید. هر حرفی ممکن است بزند، اما هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست، جز بی‌تعهدی ایشان!»

با این شرایط رضا عنایتی نفر سومی بود که می‌توانست در این باره اظهار نظر کند. او با بیان این که از حاشیه‌ها متنفر است می‌گوید: «در مورد حاشیه‌ها صحبت نمی‌کنم، چون بشدت از حاشیه‌ها متنفرم. مرزبان و عباسی خودشان می‌دانند چه اتفاقی افتاده است. شرایط تیم شهرم را سخت می‌بینم و بهتر است صحبتی نکنم. باید تا نیم فصل صبر کنیم سپس ببینیم چه پیش می‌آید. وقتی مرزبان خودش ماجرا را تعریف می‌کند، دیگر ارتباطی به من ندارد که صحبتی انجام دهم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها