در رابطه با پرونده مرگ عمویش

هادی ساعی به دادسرای جنایی احضار شد

رسیدگی به پرونده ضرب و جرح در باشگاه سوارکاری تکواندوکار معروف، با رضایت دو طرف پرونده پایان یافت. در این درگیری عموی هادی ساعی جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۳۱
تکواندوکار معروف عاملان درگیری در باشگاهش را بخشید

به گزارش جام‌جم، این دو برادر پیمانکارحمل زباله بودند که با شهرداری تهران کار می‌کردند. آنها بعدازظهر 13 فروردین سال 94 زمانی که برای جمع‌آوری زباله‌های گیاهی و حیوانی باشگاه سوارکاری متعلق به هادی ساعی، تکواندوکار سابق تیم ملی در حوالی چیتگر رفته بودند، با او و عموی 60 ساله‌اش درگیر شدند که منجر به مرگ مرد سالخورده شد. این در حالی بود که پزشکی قانونی علت مرگ این مرد را سکته قلبی اعلام کرد که باعث شد این دو برادر با قرارقانونی آزاد شوند. با گذشت دو سال از این ماجرا، دیروز هادی ساعی و وکیلش در حضور دو برادرکه پیمانکاران سابق شهرداری بودند در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند.

دو برادر به قاضی پرونده گفتند: ما قصد دعوا نداشتیم و نمی‌خواستیم آن مرد فوت کند. ناراحت هستیم و به خانواده‌اش تسلیت می‌گوییم . برای جمع آوری زباله‌ها رفتیم که این درگیری رخ داد و باعث مرگ ناخواسته آن مرد شد. زد و خورد میان ما و آنها رخ داد. نمی‌دانستیم آن مرد پیش از این جراحی قلب کرده و بیمار است.

یکی از این دو برادر ادامه داد: ما در آن روز کتک خوردیم و برگه پزشکی قانونی صحت موضوع را تائید می‌کند. سال‌ها پیمانکار بودیم و با شهرداری کار می‌کردیم. اما بعد از مرگ عموی این ورزشکار، شهرداری به قراردادش پایان داد و هیچ‌کدام از مناطق شهرداری حاضر به همکاری با ما نشدند. شرایط بدی برای زندگی‌مان رخ داد و مجبور شدیم کار دیگری را شروع کنیم.

سپس هادی ساعی به قاضی پرونده گفت: در سوارکاری که دعوا شد من این دو برادر را کتک نزدم. درگیری‌ام با آنها فقط مشاجره لفظی بود. بعد از مرگ عمویم، خانواده او مرا در مرگش مقصر دانسته و هنوز از من ناراحت هستند. این دو برادر باور کنند که من نقشی در بیکار شدن آنها نداشتم. می‌خواهم از حقم بگذرم و این دو برادر را ببخشم.

با توجه به گذشت وی نسبت به این دو برادر، قاضی پرونده نیز با دیگر طرفین حاضر در دادسرا، حرف زد و توانست رضایت آنها را جلب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها