تماشاخانه پایتخت در روزهای 26 تا 28 آبان به مناسبت ایام عزاداری تعطیل خواهد بود و از روز دوشنبه (29 آبان) سه نمایش جدید در این تماشاخانه روی صحنه خواهند رفت.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۹۰

به گزارش جام‌جم و به نقل از روابط عمومی تماشاخانه «پایتخت»، روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 26 تا 28 آبان تمام اجراهای این تماشاخانه به مناسبت ایام عزاداری تعطیل خواهد بود. بنابراین، اجرای نمایش «گلن گری گلن راس» به کارگردانی فرید رحمتی از روز دوشنبه 29 آبان تا جمعه 3 آذر ساعت 17 ادامه خواهد داشت.

همچنین نمایش «سلول‌های حرام» به کارگردانی نیما یوسفی، از روز دوشنبه 29 آبان ساعت 19، نمایش «اخککندو» به کارگردانی سیدهادی عامل از روز چهارشنبه اول آذر ساعت 21 و نمایش «خودکار بیکار» به کارگردانی سامان ارسطو از روز شنبه 4 آذر ساعت 17 در این تماشاخانه روی صحنه خواهد رفت.

نیما یوسفی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش سلول‌های حرام است و الناز حبیبی، مهدی ساکی، آرش اشاداد و فهیمه معین در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. نمایش اخککندو به نویسندگی سید محمد مساوات، کارگردانی سید هادی عامل و دراماتورژی امیررضا شفیعی از اول آذرماه روی صحنه می‌رود و لبخند بدیعی، ایمان اصفهانی، شهرام مسعودی، محمدرضا ایمانیان، هدی اساسی، مرضیه موسوی، امیر اورعی و میثم یوسفی بازیگران این نمایش هستند. نمایش گلن‌گری‌گلن‌راس نیز به کارگردانی فرید رحمتی و با بازی آرمین مهدیلو، امین رقیب‌دوست، سپهر طهرانچی، فرید رحمتی، مهیار اسلامی، دانیال محسنی و علی اشمند تا 3 آذر اجرا خواهد داشت و سپس از 4 آذر نمایش خودکار بیکار به کارگردانی سامان ارسطو اجراهای خود را آغاز می‌کند.

تماشاخانه پایتخت در میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک 542 است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها