پرویز فلاحی‌پور در هزارداستان و در میانه‌های گفت‌وگو با فردی که پس از حادثه تصادف با وجود قطع امید دوباره به زندگی بازگشت، خاطره‌ای از نجات معجزه‌وارش از مردن را روایت کرد.
کد خبر: ۱۰۹۴۱۵۲

فلاحی‌پور در توضیح این اتفاق به بازی‌اش در سریال در جست‌وجوی آرامش و قسمت مربوط به بیمارستان اشاره کرد ادامه داد که گروه پس از صرف زمان زیاد برای یافتن بیمارستان، بالاخره با یکی از آنها هماهنگ کرد و روز بازی او فرا رسید. فلاحی‌پور گفت اواسط فیلمبرداری نشسته بود که متوجه درد در ناحیه قلبش می‌شود، از گروه می‌خواهد او را به اورژانس آن بیمارستان ببرند. وضعیت تا جایی پیش رفت که مورد عمل هم قرار گرفت. بنا به گفته فلاحی‌پور دکترهای بیمارستان پس از این اتفاق گفتند که اگر امروز اینجا نبود و احتمالا فلج می‌شد یا می‌مرد.

ماجرای طلبیده شدن اربعین

عمار تفتی ازجمله افراد کاروان هنرمندان برای اربعین، فردای بازگشت در برنامه فرمول یک در حالی که تحت تاثیر این سفر بود، صحبت‌های قابل تاملی درباره احوال ماه اخیرش داشت. تفتی در این باره گفت ماه‌های اخیر پیشنهادهایی از سینما و تلویزیون داشتم که هر کدام به شکلی تولید نشد و در حیرت انجام نشدن اینها بودم که پیشنهاد سفر اربعین رسید.

وی افزود اینجا بود که فهمیدم دلیلش طلبیده شدن به کربلا بود. او ذکری از حالش در این سفر هم داشت و در حالی‌که بغض در گلو داشت گفت با حاجت‌های فراوان عازم شدم، اما از لحظه ورود به حرم امام علی(ع) مدهوش آنجا شدم و زبانم بند آمد و همه را فراموش کردم.

تدفین پدر در کربلا

چگونگی دعوت امیرمحمد زند به کربلا در روزهای منتهی به اربعین پس از این‌که پدرش به خوابش آمد قصه در نوع خود جالبی داشت که او آن را در برنامه اقیانوس آرام تعریف کرد. به گفته زند پدرش علاقه فراوانی به حضرت امام حسین(ع) داشت و ارزش گریه برای این امام را بسیار می‌دانست. زند ادامه داد سال 93 پدرش در اثر سکته مغزی به کما می‌رود و پس از 47 روز که تا محرم و عاشورا این حالت ادامه یافت، بالاخره در روز سوم شهادت امام حسین(ع) فوت می‌کند. وقتی سراغ وصیت نامه می‌روند با درخواست پدر برای دفن در کربلا مواجه می‌شوند و در حالی که موانع این کار به طرز عجیبی برداشته می‌شود پدر در روز هفتم شهادت این امام در کربلا دفن می‌شود. زند توضیح داد امسال بالاخره طلبیده شده و توانسته بر سر مزار پدرش برود.

عزاداری وسط فیلمبرداری

جعفر دهقان در برنامه حب‌الحسین گفت که محرم دوران کودکی‌اش را فراموش نمی‌کند و اولین خاطراتش از این ماه مربوط می‌شود به کمک برای برپایی تکیه در آن روزها. به تاثیرات این ماه هم اشاره کرد و گفت با شروع محرم حال مردم هم تغییر می‌کند و در دهه اول حتی روال زندگی و رفتار مردم با یکدیگر تغییر می‌یابد. او درادامه افزود که محرم قدیم صفای بیشتر و عزاداری‌هایش خلوص بیشتری داشت و از بابت نوع نوحه‌خوانی امروز هم ابراز تاسف کرد. وقتی از خاطرات محرمی او سوال شد یادی از فیلم جزیره مجنون کرد و گفت مشغول ضبط بخش مربوط به شب عملیات رزمنده‌ها بودیم که روضه‌ای هم در آن خوانده می‌شد. دهقان ادامه داد وقتی اسم امام حسین(ع) و حضرت ابولفضل(ع) آمد همه فیلمبرداری را فراموش کرده و به عزاداری پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها