یک عکس، یک متن

هیتلر از موزه رفت

اتفاقی باورنکردنی در کشور اندونزی رخ داده است. به گزارش ایران آنلاین، ‌سلفی گرفتن گردشگران با مجسمه مومیایی هیتلر، دیکتاتور مشهور آلمان باعث برانگیخته شدن خشم مردم شد و مسئولان موزه مجبور به برداشتن مجسمه از موزه شدند. وقتی در سراسر جهان واکنش‌های گسترده‌ای به این موضوع ایجاد شد، موزه هنر آرچا استوارت متوجه شد که ناخواسته اهانت کرده است. دست‌اندرکاران این موزه گفتند قصدشان آموزش و آگاهی‌رسانی بوده است. جیمی مصباح، مدیر اجرایی این موزه به خبرگزاری فرانسه گفت، نمی‌خواسته کسی را خشمگین کند.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۶۱

چرت زدن ترامپ سوژه شد

تصاویر منتشر شده ازمراسم ضیافت و سخنرانی در ویتنام نشان از یک ترامپ خواب‌آلود و خسته‌ای دارد که حتی چشم‌هایش را نمی‌تواند
بازنگه دارد. به نوشته روزنامه دیلی‌میل، دونالد ترامپ،‌ رئیس‌جمهور آمریکا در جریان حضورش در نشستی در ویتنام که شنبه عصر صورت گرفت، ساعات دشواری را سپری کرد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد ترامپ خواب‌آلوده، بسختی چشم‌هایش را باز نگه داشته و پیاپی در جریان این مراسم چشم‌هایش را باز و بسته می‌کند و از این‌که صحبت‌ها از زبان ویتنامی به انگلیسی ترجمه می‌شود، بسیار خسته شده است.

هومن سیدی از فرزندش رونمایی کرد

هومن سیدی، بازیگر و کارگردان سینما با انتشار پستی در اینستاگرامش درباره خانواده سه‌ نفره‌ و فرزند یکساله‌اش نوشت: «... وقتی با خانواده سه نفره کوچکم و دوستان صمیمی، برای گذروندن ساعتی به کافه‌ای رفتیم، حامد بهداد عزیز عکسی از ما و دختر نازنینم منتشر کرد که هیاهویی به پا شد! حقیقتا نمیدونستم که باید
لحظه به لحظه زندگیم رو به همه توضیح بدم، همان‌طور که شما نمی‌دید. به هر حال روایت بنده از زندگی خصوصی‌ام را فقط به دلیل احترام به مخاطب تلقی می‌کنم و توضیح خواهم داد. مدتی است خانواده کوچکی تشکیل دادم و کمتر از یک سال که خدا به من و‌ همسر نازنینم، فرزندی هدیه کرده. باشد که تمام کودکان این سرزمین از دعای خیر مردمان سربلند بمانند.»

کمدین است نه شاهزاده !‌

تصاویری از «ولید بن طلال» شاهزاده سعودی در حالی که کنار چند مقام دیگر سعودی روی زمین دراز کشیده است در چند ساعت گذشته مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش العالم، اما در حقیقت این تصاویر مربوط به یک کمدین است و این صحنه مربوط به سکانسی از برنامه جدید او برای یک شبکه لبنانی است. «کمیته عالی مبارزه با فساد» در عربستان سعودی شاهزاده ولید بن‌طلال آل‌سعود، یکی از مهم‌ترین‌ شاهزادگان بازداشت‌شده را به پولشویی، پرداخت رشوه و باج‌خواهی‌ از برخی مسئولان متهم کرد که ممکن است شدیدترین مجازات را در پی داشته باشد.

سلفی پلیس و بی‌تفاوتی مردم

تصویری تکان‌دهنده از مامور پلیس ترکیه در سال 2014 در حال سلفی گرفتن با فردی که از روی یک پل قصد خودکشی دارد، منتشر شد.

به گزارش فارس، چند ثانیه بعد از گرفتن سلفی، این فرد خود را از پل به پایین پرت کرد و جانش را از دست داد. نکته جالب این‌که دو مرد نیز در نزدیکی پلیس ایستاده و شاهد خودکشی هستند اما برای نجات او کاری نمی‌کنند!

کوچک‌ترین هتل دنیا!

در شرایطی که هتلداران بزرگ در دنیا برای ساخت شیک‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌ها رقابت می‌کنند، یک اردنی خودروی کوچک خود را به کوچک‌ترین هتل جهان تبدیل کرده است.

به گزارش مهر و به نقل از منوآل، ابوعلی پیرمرد 64 ساله اردنی که کل عمرش را در روستای بیابانی الجایا زندگی کرده است، در سال‌های اخیر برای کسب درآمد بیشتر به روش‌های جدیدی متوسل شده است.

در شرایطی که بسیاری از دوستان و اقوام وی روستای خود را برای زندگی مدرن به مقصد شهرهای بزرگتر ترک کرده‌اند، ابوعلی تصمیم گرفت در روستا باقی بماند و یک فولکس واگن قدیمی قورباغه‌ای را به هتلی کوچکی برای مسافران مبدل کند. با توجه به این‌که روستای یادشده در مسیر دسترسی به شهر باستانی پترا و در نزدیکی جاذبه‌های بیابانی اردن قرار دارد، اقامت در این هتل یک نفره هم می‌تواند به یک جاذبه جهانگردی منحصر به فرد مبدل شود. ابوعلی هتل تک‌نفره خود را به دکوراسیونی زیبا و وسایل آسایش و استراحت و از جمله یک رختخواب سنتی مجهز کرده و امیدوار است با اجرای این طرح موقعیت آن در نقشه‌های گردشگری را بهتر کرده و مسافران را به حضور در آن ترغیب کند.

هتل فعلی او که تنها شامل یک فولکس واگن قدیمی است تنها دو نفر ظرفیت دارد، اما وی قصد دارد با استفاده از برخی خودروهای قدیمی دیگر، این هتل کوچک را توسعه دهد. وی در این هتل قهوه و چایی و برخی خوراکی‌های دیگر هم عرضه می‌کند. هزینه هر شب اقامت در این هتل 56 دلار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها