ده‌ها عضو پارلمان انگلیس شامل ۲ وزیر کابینه دولت، متهم به بی‌اخلاقی و آزار و اذیت جنسی زنان به روش‌های مختلف در محیط کار هستند که این مساله نخست‌وزیر انگلیس را به واکنش تند وادار کرد.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۹۶
آزار جنسی در پارلمان انگلیس، ترزا می را مجبور به واکنش کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سی و شش مورد اتهامات جنسی علیه نمایندگان پارلمان انگلیس شامل دو عضو کابینه مطرح شده است.

به نوشته روزنامه دیلی میل، مشاوران حزب حاکم محافظه‌کار در انگلیس پرونده‌ای را گشودند که شامل جزییاتی از رفتارهای نامناسب و حتی جرایم اخلاقی اعضای این حزب در محیط کار می‌شود.

برخی نمایندگان پارلمان انگلیس متهم به آزار و اذیت جنسی در محیط کار و برخی رفتارهای نامناسب و مسموم با زنان هستند و حتی موردی بود که فرد گناه‌کار به زنان قربانی حق‌السکوت پرداخت کرده است.

ترزا می نخست وزیر انگلیس وعده داده است اگر وزیری در این مسایل دخیل بوده باشد، اخراج خواهد شد.

ترزا می گفت با معلوم شدن افرادی در دو حزب اصلی این کشور که آزار و اذیت جنسی علیه زنان از آنان سر زده، برخورد جدی برای محافظت از کارکنان وست‌مینستر به کار خواهد گرفت.

در این لیست نام دو وزیر کابینه دولت انگلیس نیز دیده می‌شود که متهم به رفتار نامناسب با زنان هستند و 18 نفر دیگر از اعضای حزب محافظه‌کار متهم به رفتار جنسی نامناسب با زنان هستند.

برخی نمایندگان پارلمان هم متهم به رفتار نامناسب با زنان پژوهشگر و حتی مردان پژوهشگر هستند.

روز گذشته نیز جرمی کوربین رهبر اپوزیسیون انگلیس نسبت به وجود آزار و اذیت جنسی در سطوح بالای حکومت هشدار داد.

روزنامه انگلیسی تایمز در گزارشی نوشت، دو نماینده حزب حاکم محافظه‌کار و دو نماینده حزب اپوزیسیون کارگر با زنان رفتار نامناسب و یا آنان را آزار و اذیت کرده‌اند. این رفتارها شامل فرستادن پیام‌های نامناسب تا روابط غیراخلاقی با زنان محقق جوان بوده است.

هفته گذشته نیز شبکه خبری بی‌بی‌سی در گزارشی از آمار بالای آزار و اذیت زنان در محیط کار و تحصیل در این کشور خبر داد. به گزارش بی‌بی‌سی 53 درصد زنان و دختران انگلستان تجربه آزار و اذیت جنسی و یا تجاوز را داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها