استقلال تهران 2 نساجی مازندران صفر

وقتی نساجی خودکشی کرد

شفر در دومین بازی با استقلال طعم برد را چشید. این بازی دو تیم کاملا متفاوت کرد: استقلال که سعی می‌کرد آرام و منطقی بازی کند... و نساجی که بشدت هیجان‌زده بود. از هواداران پرشمار و پورشور این تیم تا سرمربی و کادر فنی و بازیکنان همه از این بازی بزرگ هیجان زده بودند. شاید همین هیجان زیاد موجب شد نساجی همان تیم مطمئن لیگ دسته اول نباشد و مدافعان این تیم پاس گل اول را به مهاجمان استقلال بدهند و تا دقیقه 70 بازی عادی خود را انجام ندهند.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۹۵

بازیکنان نساجی در این بازی نتوانستند مانند همیشه متمرکز کار کنند که اگر این‌گونه می‌شد مانند حرکت تیمی و زیبای دقیقه 71 بارها می‌توانستند نقطه ضعف بزرگ استقلال (شکاف عمیق میانه دفاع آبی‌ها) را نشانه بروند و از همان نقطه به گل‌های دیگری هم برسند. فرشید اسماعیلی (28) و علی قربانی (59) در این بازی برای استقلال گلزنی کردند. گل قربانی تنها چند ثانیه بعد از اخراج مهدی پاشازاده، سرمربی نساجی به ثمر رسید. تک‌گل نساجی هم در دقیقه 71 توسط محمد اوسانی وارد دروازه حسینی شد. استقلال با برد 2 بر یک مقابل نساجی راهی مرحله بعد شد تا منتظر قرعه‌کشی بماند.

شاگردان شفر با این برد، برای بازی حساس روز پنجشنبه آرامش گرفتند. آنها در حساس‌ترین بازی فصل باید در برابر پرسپولیس بازی کنند (که امروز در جام حذفی باید در برابر نفت تهران صف‌آرایی کند). البته هم شفر و هم بازیکنان استقلال می‌دانند که پرسپولیس تفاوتی آشکار با نساجی دارد و برای مقابله پنجشنبه باید آماده‌تر باشند و با اشتباه کمتر ظاهر شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها