فیلم «زرد» ساخته مصطفی تقی‌زاده و با بازی بازیگرانی چون بهرام رادان، ساره بیات و مهرداد صدیقیان در هفته گذشته با اقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد و توانست با تکان دادن نسبی گیشه پاییز، توانست فروش خود را به رقم 2 میلیارد و 510 میلیون تومان برساند.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۰۸

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فیلم «زرد» با اقبال خوبی مواجه شده است و فروش فیلم به رقم یک میلیارد و 510 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «تابستان داغ» هم به فروش یک میلیارد و 580 میلیون تومان رسید و فیلم «مالاریا» نیز به فروش 205 میلیون تومان رسید.

فیلم سینمایی «خفگی» تازه‌ترین ساخته فریدون جیرانی هم در آغاز اکران توانست نظر مخاطبان را جلب کند و بیشترین آمار سانس فوق‌العاده را به خود اختصاص دهد. در میان آثار گروه کودک و نوجوان فیلم «قهرمانان کوچک» نیز نظر خانواده‌ها را جلب کرده است.

احمد مختاری، مدیر دفتر پخش هدایت فیلم گفت: فیلم «خانه دختر» در تهران به فروش 712 میلیون و در شهرستان به فروش 190 میلیون رسید که کل فروش فیلم به مبلغ 902 میلیون تومان رسید. فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» در تهران به فروش یک میلیارد و 35 میلیون تومان و درشهرستان به فروش 350 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به مبلغ یک میلیارد و 385 میلیون تومان رسید.

او درباره فروش «نگار» هم گفت: اکران فیلم همچنان ادامه دارد و فروش فیلم در تهران 1 میلیارد و 610 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 950 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به مبلغ دو میلیارد و 560 میلیون تومان رسید.

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم «قهرمانان کوچک» نیز گفت: فروش فیلم در تهران و شهرستان به مبلغ 650 میلیون تومان رسید. این فیلم پس از 16 روز نمایش نظر خانواده‌ها را به خود جلب کرده است. قهرمانان کوچک در روزهای پنج شنبه و جمعه با اقبال بهتری مواجه شده و در کل 20 سالن در شهرستان و 10 سالن در تهران در اختیار دارد.

منوچهر زبردست مدیرعامل دفتر پخش سبحان‌گستر درباره فروش فیلم «خفگی» گفت: فیلم با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و شب گذشته (شامگاه پنجشنبه) 31 سالن سئانس فوق‌العاده برای فیلم در نظر گرفتند. فیلم در تهران 25 سالن در اختیار دارد و در شهرستان 15 سالن. از هفته آینده سالن‌های شهرستان فیلم قطعاً افزایش خواهد یافت. فیلم ظرف دو روز به فروش 285 میلیون تومان رسید.

همچنین فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط» براساس سیستم مکانیزه به رقم 8 میلیون و 528 هزار تومان، «شنل» به فروش 7 میلیون و 334 هزار تومان،«حقه باز دم دراز» به فروش 53 میلیون و 248 هزار تومان و «ایتالیا ایتالیا» به فروش 675 میلیون و 865 هزار تومان رسیده است./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها