«El Caminito del Rey»، گردشگاه و منطقه‌ مورد علاقه کوهنوردانی از سراسر جهان است.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۹۸

این گردشگاه و مسیرعبور اندکی ترسناک و تماشایی، پیشتر به عنوان خطرناک‌ترین گردشگاه جهان اعلام شده بود و اکنون به لطف تغییرات و ایمن‌سازی دقیق و کامل توسط مقامات اسپانیایی، به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور شناخته می‌شود.

به گزارش تابناک، ‌این گردشگاه‌ که در جنوب اسپانیا واقع شده، هفته‌ها پس از اتمام عملیات ایمن‌سازی، دوباره بازگشایی شد. عملیاتی که به امنیت بیشتر گردشگران و کوهنوردان منجر شده است.

به محض اعلام بازگشایی، گردشگران مشتاق بسرعت بلیت‌‌های رایگان بازدید از این منطقه‌ گردشگری زیبا را به دست آورده و با اشتیاقی فراوان به این بازدید مهیج روی خوش نشان دادند. راهپیمایی و گردشی به یادماندنی در میان مسیری از جنس سنگ و چوب که آدرنالین خون را بسرعت بالا می‌برد. هرچند شاید اکنون بعد از این مرمت و بازسازی، پیمودن این مسیر اندکی باعث دلسردی و ناامیدی عاشقان آدرنالین شود، چرا که هم اکنون به‌جای مسیری صرفاً خطرناک، وارد گذرگاهی زیبا می‌شوند که چشم‌انداز آن بدیع و مسحورکننده است. تخمین زده می‌شود، روزانه در حدود 600 بازدیدکننده این مسیر را طی می‌کنند؛ یعنی چیزی حدود 50نفر در هر 30 دقیقه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها