مورینیو تیر خلاص را شلیک می‌کند

پایان روزهای انگلیسی کلوپ؟

اگر مسابقه ساعت 15 امروز بین لیورپول و منچستریونایتد با برد منچستریونایتد و ناکامی لیورپول تمام شود، امید مدیران قرمزهای بندر لیورپول به یورگن کلوپ رنگ خواهد باخت. مدیران لیورپول به دنبال هدفی بسیار فراتر از این، کلوپ آلمانی را استخدام کردند.
کد خبر: ۱۰۸۲۵۷۵

آنها روزهای درخشان این مربی هیجانی در دورتموند را دیده بودند و می‌خواستند همراه با او در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان بدرخشند؛ اما نتایجی که لیورپول با کلوپ می‌گیرد، نتایجی بسیار معمولی است که هر مربی دیگری هم می‌توانستند ثبت کند. لیورپول اکنون با 12 امتیاز هفتم جدول است و اگر این بازی خانگی را هم با شکست پشت سر بگذارد یکی از فاجعه‌بارترین فصول لیورپول در 20 سال اخیر ثبت شده است. نگرانی شدید هواداران دوآتشه لیورپول این است که تیم آنها باید با یکی از سرحال‌ترین تیم‌های لیگ برتر بازی کند. آمار کلین‌شیت‌ها و امتیازهای این فصل منچستریونایتد حتی از تیم طلایی سرآلکس فرگوسن هم بهتر است و هواداران این تیم را به تکرار روزهای پر از جام امیدوار کرده است. بازی دو تیم اولین بازی هفته هشتم است و مهم‌ترین بازی این هفته. چلسی افت کرده با کریستال پالاس بازی دارد، سیتی با استوک مسابقه دارد و آرسنال هم در خانه واتفورد به زمین می‌رود.

خواندنی‌های بازی

از سال 2014 که لیورپول در اولدترافورد منچستر را 3 بر صفر برد، 6 بازی است که این تیم موفق نشده شیاطین سرخ را شکست بدهد (2 تساوی و 4 باخت)

من یو 3 بازی از 5 بازی آخر را در آنفیلد برده و نکته جالب: در هر دو حضور قبلی در آنفیلد هم کلین شیت کرده.

لیورپول در 14 بازی آخر خانگی 8 برد، 5 تساوی و فقط یک شکست داشته. البته این تیم در 7 بازی آخر خود فقط یک برد داشته.

لیورپول اگر امروز شکست بخورد، 12 امتیازی باقی می‌ماند. درست شبیه لیورپول سال 2015 برندان راجرز.

یورگن کلوپ در 7 بازی رودررو با ژوزه مورینیو 3 برد، 3 تساوی و یک باخت به‌دست آورده.

تنها نکته امیدوارکننده برای هواداران لیورپول، فیلیپه کوتینیوی آماده است که دوباره به ترکیب تیمش برگشته. او در این فصل 9 گل و 3 پاس گل داشته.

اگر منچستریونایتد برنده بازی امروز باشد، به رکورد 22 امتیاز در پایان هفته هشتم می‌رسد که چنین رکوردی در تاریخ منچستریونایتد سابقه نداشت.

من‌یو همچنین تا اینجای فصل 17 کلین‌شیت داشته که 3 کلین شیت از بهترین تیم تاریخ این باشگاه بیشتر بوده. تیم مورینیو در 9 بازی اخیر 7 بازی کلین شیت کرده که آماری بی‌سابقه است.

اگر لوکاکو در بازی امروز گل بزند می‌تواند به اولین بازیکنی تبدیل شود که در 8 بازی اولش گل به ثمر رسانده.

مورینیو: بازی امروز هیجان‌انگیز است چون در ورزشگاهی بزرگ و مقابل تیمی بزرگ بازی می‌کنیم؛ اما این هیجان ما را اسیر خود نمی‌کند چون ما بهترین تیم هستیم و می‌دانیم که بازی امروز فقط 3 امتیاز دارد و برنامه‌های مشخصی برای آن 3 امتیاز داریم.

کلوپ: در بازی امروز مقابل منچستریونایتد به حمایت بی‌نظیر هواداران نیاز داریم. می‌دانیم اگر این حمایت وجود داشته باشد کار برای حریف سخت می‌شود. من به بازیکنان تیمم برای یک بازی درخشان ایمان دارم. به آنها برای نمایشی درخشانتر کمک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها