کلیک شما

سوالات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۶۶

برای ارتباط بیشتر با ضمیمه فناوری روزنامه جام‌جم، کانال کلیک را در تلگرام به آدرس clickjamejam@ دنبال کرده یا نظرات خود را به حساب کاربری click_ jamejam@ در تلگرام ارسال کنید.

سعید زرنگار از بهبهان

با این‌که ویندوز را تازه عوض کرده و یک کاربر به‌صورت پیش‌فرض وجود دارد که آن هم ادمین است، وقتی می‌خواهم فایل پشتیبانی را که قبلا از ویندوز گرفته بودم پاک کنم دو پیغام نشان می‌دهد و فایل پاک نمی‌شود.

آن‌طور که در تصاویر ارسالی مشخص است فایل پشتیبان شما در رایانه قبلی از نوع حفاظت شده بوده و حالا سیستم‌عامل جدید شما با نام و مشخصات جدید از دسترسی لازم برای اعمال تغییرات روی این فایل برخوردار نیست. برای رفع این مشکل ‌باید خصوصیات فایل را تغییر دهید تا شما در شرایط فعلی مالک فایل شناخته شوید. این عملیات را ثبت Owner می‌گویند که از دو روش دستی و خودکار می‌توان آن را انجام داد. برای راحتی کار شما روش خودکار را پیشنهاد می‌کنیم که به این شرح است:

به این لینک مراجعه کرده و نرم‌افزار Ownership را دانلود کنید: https://goo.gl/9YTWkx

فایل دانلودی را از حالت فشرده خارج کرده و روی فایل Ownership.exe دوبار کلیک کنید.

گزینه Install را کلیک کنید تا نرم‌افزار تغییرات را روی ویندوز شما اعمال کند.

حالا کافی است روی هریک از فایل‌ها یا پوشه‌های موردنظر که با مشکل سطح دسترسی مواجه هستند کلیک راست ماوس را فشار دهید و گزینه Take Ownership را انتخاب کنید.

پس از کلیک روی گزینه اشاره شده، شما مالک آن فایل خواهید شد و می‌توانید عملیاتی همچون حذف، تغییر نام و... را روی آن اعمال کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها