در شرایطی که استقلال بدترین روزهای خودش را سپری می‌کند، یک نفر مثل امیر قلعه‌نویی پیدا شده تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرد. یک نفر مثل او هست تا با استفاده کردن از فضا درباره مظلومیت تیم خودش یعنی ذوب‌آهن سخن بگوید.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۵۲

پس از بازی با استقلال که به تساوی یک بر یک رسید قلعه‌نویی در نشست خبری‌اش حرف‌هایی زد که به نفع خودش و باشگاهی که هدایت آن را به عهده دارد تمام شد. او که تخصص خوبی در استفاده کردن از این موقعیت‌ها دارد در نشست خبری‌اش از علی منصور حمایت کرد اما حمایتش برای توجیه به اصطلاح مظلومیت خودش در استقلال بود! طوری که به عقیده خیلی‌ها او می‌خواست نتیجه نگرفتن خود در سال‌های اخیر را بازهم به دست‌های پشت پرده نسبت دهد و کوچک‌ترین نقدی را به خودش روا ندارد. قلعه‌نویی بازهم سخن از مظلومیت خود در استقلال به میان آورد و البته مثل همیشه کارنامه‌اش را به رخ منتقدانش کشید! او حمله شدیدی به عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه نود هم کرد تا نشان بدهد چطور می‌شود از اتفاق‌هایی که افتاده بهترین استفاده را کرد.

قلعه‌نویی که این فصل با ذوب‌آهن در جام حذفی مقابل تیم قعرجدولی دسته یک یعنی فجر سپاسی باخت، ادعاهایی را مطرح می‌کند که آدم را وادار به تفکر می‌کند. آقای قلعه‌نویی این متن برای شماست که حرف از مظلومیت در زمان حضورتان در استقلال زدید. شما که آخرین بار در استقلال بودید یک سال پنجم شدید و یک سال ششم و حتی برای این تیم مردمی سهمیه آسیا هم نگرفتید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها