گرچه این روزها تیم رئال مادرید در نتیجه‌گیری باشگاهی تاحدودی ناموفق عمل کرده است، اما هیچ بازیکنی به اندازه گرت بیل زیر فشار انتقادها قرار ندارد. مهاجم 28 ساله ولزی که در سال 2013 با صد میلیون یورو از تاتنهام به رئال آمد، این روزها بدترین دوران فوتبالی خود در سانتیاگو برنابئو را می‌گذراند و با آغاز فصل جدید لالیگا تلاش می‌کند تا قدرت و تاثیرگذاری‌اش در تیم را بیش از پیش نشان دهد.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۸۶

یک گل و یک پاس گل در اولین بازی رئال در فصل جدید مقابل دپورتیوو لاکرونیا این نوید را به طرفداران رئال می‌داد که مهاجم ولزی تیم‌شان دوباره احیا شده و می‌تواند در روزهای غیبت رونالدو به کمک کهکشانی‌ها بیاید؛ اما نمایش ضعیف در دو بازی بعدی مقابل والنسیا و لوانته در لالیگا و بازی مقابل آپوئل در لیگ قهرمانان اروپا موجب شد تا هواداران رئال در اولین هفته از فصل جدید لیگ قهرمانان، شماره 11 خود را با هو کردن بدرقه کنند.این وضعیت موجب شده تا دیگر بازیکنان رئال نیز به این شرایط واکنش نشان دهند. تونی کروس، هافبک آلمانی رئال پس از پایان بازی مقابل آپوئل در مورد حواشی پیش آمده برای بیل گفت: سوت زدن اعتراضی علیه بازیکنان خودی کاری است که در رئال بارها اتفاق افتاده است، اما گرت بیل استحقاق چنین کاری را ندارد. مارسلو نیز روز پنجشنبه و در مراسم تمدید قرارداد خود با رئال گفت: همه ما نگران او هستیم. مهم‌ترین مساله این است که بدانیم آیا او از حضور در رئال خوشحال است یا خیر. بازیکنی که در خارج از زمین فوتبال شاد باشد، این خوشحالی را به داخل زمین هم منتقل می‌کند و بالعکس.

با وجود چند مصدومیت در سال‌های گذشته، بیل همیشه ادعا کرده است که از زندگی در مادرید کاملا رضایت دارد. با این‌حال به نظر می‌رسد پس از مسابقات یورو 2016 بیل هرگز نتوانست به آن بازیکن موثر در ترکیب رئال و حتی تیم ملی ولز تبدیل شود. بیل در آن مسابقات توانست به عنوان کاپیتان، نقش بسزایی در رساندن تیم ملی ولز به نیمه‌نهایی داشته باشد. بازیکن سابق تاتنهام در سال جاری میلادی 17 بار برای رئالی‌ها به میدان رفته که در 13 بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفته است. ضعف او در امسال زمانی خود را نشان می‌دهد که آمار می‌گوید او در این مدت تنها سه گل به ثمر رسانده و تعداد پاس‌های گلش نیز به سه عدد می‌رسد. این عملکرد ضعیف تنها محدود به رئال نمی‌شود و او در تیم ملی نیز روزهای درخشان خود را هنوز تکرار نکرده است. او از ابتدای سال 2017، سه بار در ترکیب ولزی‌ها به میدان رفته که هیچ گل یا پاس گلی را به نام خود ثبت نکرده است.

طرفداران رئال و ولزی‌ها وقتی به عملکرد چند سال قبل بیل نگاه می‌کنند، نسبت به افول کنونی ستاره خود کاملا نگران هستند. او در سه فصل گذشته 68 گل برای رئالی‌ها به ثمر رسانده و تعداد گل‌های ملی‌اش نیز 26 است. به عقیده کارشناسان، بیل اگرچه ممکن است در تک بازی‌ها بتواند دوباره بدرخشد، اما با روزهای اوج خود در سانتیاگو برنابئو بسیار فاصله دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها