۴ روز تا انتخابات مهم منطقه ۱۲۰ لاهور که جانشین نواز شریف در پارلمان پاکستان را مشخص می‌کند باقی مانده و بازارگرمی‌های انتخاباتی به اوج رسیده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۹۶
بازارگرمی ‌های تبلیغاتی «مریم نواز»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، شعارهای انتخاباتی و بازارگرمی‌های تبلیغاتی در پاکستان بحث جدیدی نیست ولی مشکل اساسی اینجاست که این شعارها ثابت هستند و تغییر چندانی ندارند.

بطور مثال اگر از سال 2000 شعارهای تبلیغاتی سران احزاب سیاسی پاکستان را رصد کنیم این چند جمله را در تمام آنها می‌بینیم: «حل مشکلات حملات تروریستی» « حل مشکل برق وانرژی» « مبارزه با گرانی» و جالب اینجاست که مردم این کشور با اعتماد به سیاستمداران خود به همین وعده‌ها رای می‌دهند.

نزدیک شدن انتخابات منطقه 120 لاهور که تعیین کنند جایگزین نواز شریف در پارلمان پاکستان است باعث شده که بازهم شعارهای انتخاباتی از گوشه و کنار شنیده شوند.

به نمایندگی از حزب نواز شریف، کلثوم نواز همسر او در انتخابات شرکت می‌کند که البته این روزها به علت سرطان حنجره دوبار هم مورد عمل جراحی قرار گرفته و فعالیت‌های انتخاباتی را دختر او یعنی مریم نواز انجام می‌دهد.

دختر نواز شریف نیز شعارهایی را که از بزرگان خود شنیده یک به یک بیان کرده و مردم را امیدوار می‌کند تا آرا آنها را به سوی مادرش جلب کند.

مریم نواز به مواردی جدید نیز اشاره کرده و ورود تیم جهانی کریکت به پاکستان را حاصل زحماتی دانست که نواز شریف کشیده است، وی پا را فراتر گذاشته و میادین کریکت را پیش از پدرش به خرابه تشبیه کرد.

دیگر شعاری که مریم نواز با اعلام آن به دنبال جلب حداکثری آرا می‌باشد حل مشکل قطع برق بوده که در این زمینه وعده سال 2020 به مردم داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها