ادامه دعوای فدراسیون کشتی با وزارت ورزش

آقازاده بی‌خبر است

دعوای بین وزارت ورزش و فدراسیون کشتی که از ناکامی آزادکاران در رقابت‌های جهانی آغاز شد، هر روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۱۳

مسئولان فدراسیون کشتی، وارد جنگ علنی با وزارت ورزش شده‌اند و اخیرا نیز منصور برزگر، عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در مصاحبه‌ای تند به مسائل مالی پرداخته است.

این پیشکسوت کشتی ادعا کرده،‌ وزارت ورزش سه میلیارد از بودجه مصوب را به فدراسیون نداده و از سوی دیگر، قرارداد کارلوس کی‌روش را برای تیم ملی فوتبال پرداخت می‌کند.

برای اطلاع از این موضوع با معاونت مالی و پشتیبانی وزارت ورزش تماس گرفتیم. علی آقازاده در این باره به سایت ورزش سه می‌گوید: ما در حال بررسی ادعای مسئولان فدراسیون کشتی هستیم. از دیدن چنین مصاحبه‌ای تعجب کردم چون تا جایی که من به یاد دارم، بودجه این فدراسیون به طور کامل پرداخت شده است. با این حال بازهم باید بررسی کنم و به صورت دقیق پاسخ بدهم.

یکی از اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد نیز در ادعایی جنجالی دلیل اختلاف وزارت ورزش با فدراسیون کشتی را سهم‌خواهی وزارتخانه از درآمد اسپانسرینگ فدراسیون دانسته بود. واکنش آقازاده به این ماجرا هم این‌گونه بود: این موضوع در حوزه اختیارات من نیست. باید از معاونت ورزش قهرمانی که آقای داورزنی هستند، سوال کنید.

این در حالی است که علی بیات، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد درباره صحبت‌هایش مبنی بر این‌که وزارت ورزش به دنبال گرفتن درصد از اسپانسر فدراسیون کشتی است به فارس گفت: این صحبت‌ها سوء برداشت من از این موضوع بوده و اظهارنظر در این زمینه‌ها برعهده مسئولان فدراسیون است. متاسفانه من درست صحبت‌هایم را منتقل نکردم که به دلیل سوء برداشت اشتباه من بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها