رادیو تهران به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت با تهیه ویژه برنامه های مناسبتی و مذهبی این روز را تسلیت می گوید.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۱۳
اعلام برنامه های رادیو تهران ویژه شهادت امام محمد باقر (ع)

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، ویژه برنامه ندای ملکوت ویژه شهادت امام محمدباقر (ع) از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران تهیه شده است که سه شنبه از ساعت 9 تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه با پرداختن به ویژگیهای علمی این امام بزرگوار و بیان حوادث تاریخی عصر ایشان، سعی در معرفی هر چه بیشتر راه و سیره زندگی امام پنجم دارد.

حجت الاسلام قلی پور و حجت الاسلام صادقی از کارشناسان مذهبی برنامه هستند که به سیره عملی و علمی امام محمدباقر (ع) بیان می کند.

تحلیل شخصیت علمی امام محمدباقر(ع)

ویژه برنامه «مرثیه باران» ضمن تحلیل شخصیت علمی امام محمدباقر(ع) با حضور کارشناسان به نقش ایشان در کربلا و حفظ دین اشاره می کند.

این برنامه دوشنبه شب از ساعت 21 سیره و نحوه زندگانی حضرت را بررسی و با اجرای نمایش با عنوان مردی که در زمان امام (ع) زندگی می کرد، پخش می شود.

پخش سخنرانی، مداحی اهل بیت (ع) ، ذکر مصیبت و عزاداری به مناسبت شهادت امام محمدباقر(ع) از دیگر بخش هایی است که همراه با بحث های کارشناسی و گزارش ها تهیه شده است.

نواها و آواها

نواها و آواهای درخواستی شما شنوندگان این روزها با حال و هوای شهادت امام پنجم شیعیان از برنامه «آوای نور» رادیو تهران پخش می شود.

شما مخاطبان همچنین می توانید نوحه سرایی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت را سه شنبه از ساعت 11 و 45 دقیقه از برنامه آوای نور بشنوید.

مسابقه دینی و مذهبی

ویژه برنامه «عقیق» با رویکرد مذهبی و معارفی تدارک دیده شده است که دوشنبه و سه شنبه از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه پخش می شود.

این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که با رویکرد مذهبی و معارفی تدارک دیده شده است.

برای ثبت نام در این مسابقه، شنونده ها می توانند از طریق شماره گویا 27860094 یا از طریق شماره پیامکی 3000094 سوالات خود را مطرح کنند یا با شماره تلفن های 22054088 یا 22040530 تماس حاصل کنند.

شرکت کنندگان در این مسابقه با پاسخ به بخش اطلاعات عمومی که شامل پرسش هایی از زندگینامه امام، فضائل اخلاقی و روزگار امامت ایشان است، می توانند برنده این مسابقه شوند.

بازیگری و گزاشگر محله از دیگر بخش های این مسابقه است که شرکت کننده باید اطلاعاتی از اماکن مذهبی و دیدنی ارائه دهند.

گزیده ای از سخنرانی بزرگان که حاوی پیام های اخلاقی و مذهبی هم برای این مسابقه طراحی شده است که شرکت کنندگان باید به سوالاتی که از میان مباحث بیان می شود، پاسخ دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها