کی‌روش نگران آینده تیم ملی است

فقط حمایت می‌خواهیم

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی در پیام جدید خود ضمن اشاره به اوضاع نه‌چندان مطلوبی که پیرامون تیم ملی است عنوان کرد: باید بر صحبت‌های انگیزشی رئیس‌جمهور روحانی، پس از صعودمان به جام جهانی 2018 تاکید کنیم: 80 میلیون! یک ملت! یک ضربان قلب!
کد خبر: ۱۰۶۶۶۱۴

کی‌روش در متن پیام خود آورده است: دوستان عزیز! ما باید به صعودمان به جام جهانی، وضعیت شکست ناپذیری‌مان، آمار کلین شیت و حضور در صدر رنکینگ آسیا افتخار کنیم و از آن خوشحال باشیم. دو بازی مانده به پایان دیدارهای مقدماتی، ایران توانست به‌عنوان تیم اول، صعودش را به این رقابت‌ها قطعی کند و پس از برزیل به دومین تیمی تبدیل شود که به جام جهانی راه یافته است که دستاوردی فوق‌العاده محسوب می‌شود. ما خودمان را برای تقابل با کره‌جنوبی و سوریه آماده می‌کنیم و می‌خواهیم به بهترین شکل و با افتخارآفرینی کار را به پایان برسانیم.

سه ‌ماه پس از صعودمان به جام جهانی، باید برنامه‌ای انگیزشی و چالشی وجود داشته باشد که توسط یک بودجه باثبات و قوی تامین می‌شود. ولی متاسفانه وضعیت فعلی این‌گونه نیست و اگر این حمایت در زمان مناسب انجام نشود، اشتباهات گذشته را تکرار کنیم و در مسیر ناهموار گذشته گام برداریم، با توفان شن روبه‌رو خواهیم شد.

کی‌روش در ادامه این پیام می‌نویسد: بالاتر از این وضعیت بی‌ثبات اقتصادی، ما با بادهای ویرانگر پیش‌بینی نشده و خطرناکی روبه‌رو هستیم که به سمت ما می‌وزند. مطمئنا تیم ملی به این اتفاقات نیازی ندارد و بدون شک، هواداران و حامیان تیم هم انتظار چنین اتفاقاتی را ندارند. ما باید بر صحبت‌های انگیزشی رئیس‌جمهور روحانی، پس از صعودمان به جام‌جهانی 2018 تاکید کنیم: 80 میلیون! یک ملت! یک ضربان قلب!

سرمربی پرتغالی تیم ملی در پایان با تاکید بر این‌که همه ما باید روی دیدار با کره‌جنوبی و سوریه تمرکز کنیم، یادآور می‌شود: تنها با تامین به موقع منابع مالی می‌توان انگیزه لازم را در آماده‌سازی برای جام‌جهانی و حس بردباری و کنار هم بودن را به‌وجود آورد تا در روسیه به‌دنبال رویاهای‌مان باشیم. فارغ از شرایطی که داشتیم، روحیه و ذهنیت تیم ملی همیشه «فراتر از انتظارات» بوده است و غیرقابل قبول و غیرقابل درک است که پاداشی مثل باقی اوقات به این تیم داده شود نه «فراتر از انتظارات».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها